Kakeshoma Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Barnehagebarn pleier alltids å slå an. Bør ta dem litt tidligere, ellers er de så jævla seige IMHO. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Bør ta dem litt tidligere, ellers er de så jævla seige IMHO. Jeg mener bestemt at barn bør spises når de er i trassalderen, ettersom det er da foreldrene setter aller mest pris på å bli kvitt dem. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg prøvde å advare deg. Nei, du sa "ikke se den" og vi vet hva jeg gjør da. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg vil se en film. Noe lett og uanstrengende som ikke presser meg til tårer. FORSLAG? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg vil se en film. Noe lett og uanstrengende som ikke presser meg til tårer. FORSLAG? Tangled <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hehe, det skjønner jeg! Post bilder når du har fått gjort det også, da! Har noen tips/ideer til hva jeg kan hive på grillen på fredag? Helst noe som imponerer litt. Tenkte litt på noe entrecôte eller lignende. For å imponere ved grill:Ha flere typer salat Grill fylte grønnsaker (fylt paprika med hvitløk, kjøttdeig og ricotta er en SLAGER) Grill frukt til dessert Mariner kjøtt Fyll kyllingfileter med kremost og hvitløk og gressløk, surr i bacon Flatbank svine- eller oksekjøtt, smør på med urter og kremost, rull sammen og stek enten i skiver eller som en hel rull som deles etterpå Kjøp noen impressive pølser, Jacobs utvalgte om du har en meny i nærheten. (Dette for enkelthet for dem som blir litt nervøse av annet) Spare ribs T-bonesteik med standard grillmarinade. Jeg vil se en film. Noe lett og uanstrengende som ikke presser meg til tårer. FORSLAG? Tangled &--#60;3 Hvis man ikke gråter under lysscenen (Finally I see the light) er det noe i veien med deg. Edit: Familien min tar grilling seriøst. Endret 13. juni 2012 av Eplefe 3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hvis man ikke gråter under lysscenen (Finally I see the light) er det noe i veien med deg. Men det er gode tårer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Grill fylte grønnsaker (fylt paprika med hvitløk, kjøttdeig og ricotta er en SLAGER) Oh my... Høres utrolig digg ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Ja. Holdt på å si: Dere kan alltids komme på grilling hos oss. Det er ikke løgn en gang, for vi lager alltid mat til en armé. ALSO: Grillspyd og tzatziki. Grillpizza er og rimelig awesome. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Ha flere typer salat Grill fylte grønnsaker (fylt paprika med hvitløk, kjøttdeig og ricotta er en SLAGER) Grill frukt til dessert Mariner kjøtt Fyll kyllingfileter med kremost og hvitløk og gressløk, surr i bacon Flatbank svine- eller oksekjøtt, smør på med urter og kremost, rull sammen og stek enten i skiver eller som en hel rull som deles etterpå Kjøp noen impressive pølser, Jacobs utvalgte om du har en meny i nærheten. (Dette for enkelthet for dem som blir litt nervøse av annet) Spare ribs T-bonesteik med standard grillmarinade. Tusen takk for at du gjorde meg sulten igjen... :\ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Nesten så jeg ble litt sulten av å se den lista der ja.. Men har spist meg stapp mett på kjempegod grillmat i dag allerede. Namnam. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hehe, det skjønner jeg! Post bilder når du har fått gjort det også, da! Har noen tips/ideer til hva jeg kan hive på grillen på fredag? Helst noe som imponerer litt. Tenkte litt på noe entrecôte eller lignende. For å imponere ved grill:Ha flere typer salat Grill fylte grønnsaker (fylt paprika med hvitløk, kjøttdeig og ricotta er en SLAGER) Grill frukt til dessert Mariner kjøtt Fyll kyllingfileter med kremost og hvitløk og gressløk, surr i bacon Flatbank svine- eller oksekjøtt, smør på med urter og kremost, rull sammen og stek enten i skiver eller som en hel rull som deles etterpå Kjøp noen impressive pølser, Jacobs utvalgte om du har en meny i nærheten. (Dette for enkelthet for dem som blir litt nervøse av annet) Spare ribs T-bonesteik med standard grillmarinade. Edit: Familien min tar grilling seriøst. Herlig, Takk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Bare å si i fra om du trenger salatoppskrifter. Den eneste vi ikke gir vekk er tomatsalaten vår. Da må vi drepe deg etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg prøvde å advare deg. Nei, du sa "ikke se den" og vi vet hva jeg gjør da. IKKE legg ut nakenbilder på bloggen din. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Bare å si i fra om du trenger salatoppskrifter. Den eneste vi ikke gir vekk er tomatsalaten vår. Da må vi drepe deg etterpå. Jeg synes du bare kan poste dem uoppfordret. Nei vent, det var for seint. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Gruer meg sånn til eksamen (egentlig ikke så veldig), trenger trøst (litt oppmerksomhet i hvert fall) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 IKKE legg ut nakenbilder på bloggen din. Does not work like that. Det må være noe som trigger nysgjerrigheten min, sånn at jeg ikke kan leve med å IKKE ha gjort det Gruer meg sånn til eksamen (egentlig ikke så veldig), trenger trøst (litt oppmerksomhet i hvert fall) *Klem*! Hva har du eksamen i, og når? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Bare å si i fra om du trenger salatoppskrifter. Den eneste vi ikke gir vekk er tomatsalaten vår. Da må vi drepe deg etterpå. Salat tror jeg at jeg er rimelig god på. Er verre med marinering og lignende, som jeg bare har gjort en gang før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Legg de i det minste i en spoiler. Oppskrifter tar så stor plass. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) God olje, sitrussaft eller mynte, og krydder. Det er alt du trenger. (KOS-regelen, krydder, olje og syrlighet). Edit: Putt det gjerne kjøttet i en plastpose sammen med marinaden over natten, klem ut mest mulig luft. Edit2: Hvorfor putter ikke jeg dette på bloggen? Herre. Endret 13. juni 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg