Gå til innhold

Vil du tjene litt penger på lav $-kurs? Selvimport fra Asia.


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lest hele tråden, så jeg vet ikke om dette er nevnt før.

 

Det er et kjempestort marked for pirat-kopierte ting i Asia. Og med internett og lave shipping kostnader har dette markedet forlengst spredd seg til vesten. Minnekort er blant varene som er mest pirat kopiert. Finner du Sony minnekort ekstremt billig i Asia er de nesten garantert fake. Det er også nesten helt umulig å se forskjell. Mener dette bare som en opplysning til de som vurderer å kjøpe/importere varer derifra. Selger du det videre og har en liten mistanke om at det ikke er original vare, så bør du også si ifra om dette til kjøper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min laser er på max output < 1mW, så tror deg i at den er kraftig. Min holder jo til fremvisninger/foredrag for å si det slik. :) Prøvde den nå ut vinduet, når ihvertfall 150m før strålen blir for svak.

 

Selv om jeg ikke trenger det i det hele tatt, ga du meg veldig lyst til å kjøpe en. :p

Dyrt var det heller ikke, 1/8 av prisen fra den norske siden.

Lenke til kommentar

Selv så venter jeg på en ordre fra DealExtreme, en ordre som ble plassert 5.12 og først 11.12 fikk jeg sendigsbekreftelse på 3 av 4 produkter. dessverre for meg får jeg ikke opp noe info på tracking-nummeret hos Hong-Kong Post, så for alt jeg vet kan den fortsatt ligge hos DealExtreme.

Syns forøvrig de også bruker alt for lange tid på å svare på support-henvedelser.

Lenke til kommentar
En 30mW laserpeker.. Sjekk bildet tatt med dårlig mobilkamera, uredigert! :D

 

Kan du sprekke ballonger fra lenger avstand med den? (Det hadde av en eller annen grunn vært litt morsomt.. :) )

Som du kan se på nettshop.net er det fullt mulig å sprekke ballonger med laser. Jeg tror ikke min klarer det så lett, men har ikke fått testet. Vil du smelle ballonger og lett smelte søppelsekker, kan du bare bestille en 200mW. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke flere mindre pakker, og komme under 200,- grensa?

Foretrekker EMS-pakke, for da er evt. tollklarering med i prisen og pakken er i mine hender 3-4 dager etter den er sendt ifra Asia. Hvis jeg bestiller for under 200 kr. koster EMS mye, mye mer enn når jeg sender en stor bestilling. Litt rart, men de sponser vel en god del av frakten hvis man bestiller mye.

Lenke til kommentar
En 30mW laserpeker.. Sjekk bildet tatt med dårlig mobilkamera, uredigert! :D

 

Kan du sprekke ballonger fra lenger avstand med den? (Det hadde av en eller annen grunn vært litt morsomt.. :) )

Som du kan se på nettshop.net er det fullt mulig å sprekke ballonger med laser. Jeg tror ikke min klarer det så lett, men har ikke fått testet. Vil du smelle ballonger og lett smelte søppelsekker, kan du bare bestille en 200mW. :)

 

Det kan bli rene Starwars tilstander hvis mange kjøper de 200mW laserpekerene!

 

hmm... kutte hull i fulle RIMIposer utenfor rimiutgangen hadde vært en fin phrank :p

Lenke til kommentar
En 30mW laserpeker.. Sjekk bildet tatt med dårlig mobilkamera, uredigert! :D

 

Kan du sprekke ballonger fra lenger avstand med den? (Det hadde av en eller annen grunn vært litt morsomt.. :) )

Som du kan se på nettshop.net er det fullt mulig å sprekke ballonger med laser. Jeg tror ikke min klarer det så lett, men har ikke fått testet. Vil du smelle ballonger og lett smelte søppelsekker, kan du bare bestille en 200mW. :)

 

Det kan bli rene Starwars tilstander hvis mange kjøper de 200mW laserpekerene!

 

hmm... kutte hull i fulle RIMIposer utenfor rimiutgangen hadde vært en fin phrank :p

 

Er flere advarsler om at de ikke har noe IR-filter, og at man burde ha "verne-briller" på, selv hvis man står bak strålen.

Er dette så skadelig som de sier eller det litt skremsel-propaganda? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...