Gå til innhold

Vil du tjene litt penger på lav $-kurs? Selvimport fra Asia.


Anbefalte innlegg

Jeg synes DealExtreme er ganske greie til å levere. De bruker omtrent 3 virkedager på å shippe pakka. Når den shippes, sende de en mail med trackingnr som man forresten også kan bruke på postens nettspor.

Utfra denne nettsporinga har jeg funnet ut at pakken vanligvis bruker 2 dager fra Hong Kong til Norge, for å deretter ligge på Postens tollgodssentral i 4-5 dager før den blir sendt videre..

 

Anbefaler å bruke Drop shipment / Remove logo-muligheten.. Da er det mindre sjanse for at en eller annen postansatt skal sitte og ruge på pakka di i flere dager.

 

 

Edit: Mottok i dag, 17.12 en delordre, stemplet 3.12 i Hong Kong.. Det går ikke nødvendigvis alltid like fort..

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg mottatt min første ordre fra deal extreme. Må si meg fornøyd. Kom som rekomandert brev som jeg måtte hente på posten. Var småting for 180 spenn pakket i en bobbleplastkonvolutt. USB-laderen hadde fått seg en liten knekk, men den fungerer. Utenom det var de andre varene som forventet. Bra butikk, svært billig på enkelttingene og gratis frakt med sporbar pakke/brev...

Lenke til kommentar
Da har jeg mottatt min første ordre fra deal extreme. Må si meg fornøyd. Kom som rekomandert brev som jeg måtte hente på posten. Var småting for 180 spenn pakket i en bobbleplastkonvolutt. USB-laderen hadde fått seg en liten knekk, men den fungerer. Utenom det var de andre varene som forventet. Bra butikk, svært billig på enkelttingene og gratis frakt med sporbar pakke/brev...

 

Hvor lang leveringstid? Når bestilte du?

 

Jeg synes DealExtreme er ganske greie til å levere. De bruker omtrent 3 virkedager på å shippe pakka. Når den shippes, sende de en mail med trackingnr som man forresten også kan bruke på postens nettspor.

Utfra denne nettsporinga har jeg funnet ut at pakken vanligvis bruker 2 dager fra Hong Kong til Norge, for å deretter ligge på Postens tollgodssentral i 4-5 dager før den blir sendt videre..

Bare jeg som har vært uheldig da? 8 Dager på å "shippe", dvs at jeg har ingen indikasjon på at den faktisk er shippa enda utenom et tracking nummer hvor jeg ikke får opp info hverken hos Hong Kong eller hos Posten.

Lenke til kommentar
Jeg aner onde hensikter :ph34r:

 

Synes den var farlig sterk.

ingen onde hensikter fra meg i værtfall, hvis det var meg du hentydet deg til.

jeg bare rett å slett ble nysgjerrig.

å ja, litt nysgjerrig på hva en fjortis-jævel kan finne på hvis h*n står med en sånn langt unna

(hvis det er sånn at det går an å gjøre dette på distanse)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...