Gå til innhold

Hvilket spill skal du kose deg med i julen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Unreal Tournament 3

Call of Duty 4

The Witcher

Frets on Fire

Warcraft 3

Orange Box

Muligens Kane and Lynch

Endret av Hawkn
Skrevet (endret)
Kan anbefale Desperados! Veldig bra julespill :)

I seccond that. Det første desperados har sjarm til tusen

Men jeg tror det blir UT3, Mass effect, Crysis, COD 4...først og fremst...og eq2 da.

Endret av firberblad
Skrevet

Jeg skal kose meg med Mass Effect, venter bare på lønningen nå. Ingenting som å feire jul i galaksen?

Det er synd det ikke er så mange spill som inneholder litt jule-stasj.

Condemned gir litt julestemning.

Skrevet
Hvis du har lyst på et sjarmerende rollespill sier jeg bare en ting: MASS EFFECT!

Kjøpte dette spillet på fredag og det er det BESTE spillet jeg noen gang har spilt :D

Har sittet hele helgen å spilt, altså nesten 30 timer xD

Vel vel... Ellers har du jo Orange Box da :p Jeg vil forresten også anbefale Star Wars: Knights Of The Old Republic spillene.. utrolig bra og langvarige spill.

bioware er geniale :D

Skrevet

For at dette ikkje skal bli ein telletråd må dykk begrunne svara. Dei som har gløymt dette kan brude "rediger"knappen under sine tidlegare innlegg. :)

Skrevet

Det blir vel Haze (kommer vel i desember en gang?), også skal jeg se om jeg klarer å spare R&C til jula :) Da jeg har jeg nok å kose meg med, vettu ;)

Skrevet (endret)

Er ikke Haze utsatt? PS3'en min er ødelagt, men jeg får den igjen til jul, da blir det PC, Wii og PS3 gaming på meg:D. Det blir nok Uncharted, AC, SMG, Ratchet & Clank, Kane and Lynch, Mafia(<3), HL2 og the Witcher:D.

Endret av ClintN
Skrevet (endret)

Har klart å latt være å røre mario galaxy etter ett par stjerner (splittet skal være gave til jul egentlig), og skal vente til jul med det. Har uansett en bråte med spill jeg låner fra en kamerat siden jeg for ikke så lenge siden har fått meg 360 og mario virker som et perfekt spill å spille i romjula.

Hvis jeg skal spille noen eldre spill måtte det ha blitt å spille gjennom halo triologien med en venn, spille gjennom hele ocarina of time for første gang, eller en solid dose med SSX 3.

Endret av gormers
Skrevet

her blir det Call of Duty 4 tipper eg...lenge sia det har blitt herja massivt over Live med gamer.no gjengen så det må eg prøve og få til...:D

sia ps3 er ein singeplayer opplevelse får det bli uncharted drakes fortune kansje..

Skrevet

Har kjøpt meg Nintendo DS, så blir nok endel spilling der på meg. Har et CycloDS Evolution kort på vei og en haug med roms, samt trådløst internett hjemme hos familien. Så da blir det nok online spilling også. :)

Skrevet

The Witcher

Metroid Prime 2

Zelda Twilight princess

Bioshock

Og kanskje mer..

Vist det blir wii til jul, så blir det garantert super mario, og metroid gaming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...