_richter_ Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ja da var den endelig her. 01:10 tikket det inn en mail fra funcom med link til download. Bin fil 1 / 6 på vei ner og den er på 1,6Gig alene. Beta nøkkel og konto opprettet hos Funcom. Ikke lov å diskutere noe om spillet annet enn på funcom sitt forum visstnok. Dog, skal bli spennende å teste. Tata
Robinvi Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Pfft... Send den til meg. Det er forresten et eget Age of Conan sub forum her.
TheScorp Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 KEYLOGGER!oneeleven! >.< Send den til meg, så skal jeg fjerne..keyloggeren for deg... ... What?
_richter_ Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Pfft...Send den til meg. Det er forresten et eget Age of Conan sub forum her. Ja så det, bomma. Men er vel greit med en slik generell nyhet på pc-spill vil jeg tro.
thehazen Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Fikk det selv, men det er sikkert uber mega buggy. Og jeg har nok spill her nå, så det må være kraftens så gode saker for og få meg interessert.
Mr. President Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Lucky basta*** Håper jeg får en snart jeg og, har ventet lenge nå.. Men uansett bugs eller ikke, spillet er jo ikke ferdig enda så man skal ikke forvente alt for mye enda. Morro uansett
Dec Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Noen mulighet til å få nøkkel til betaen noe sted nå?
Atomics Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Heldiggriser!...*venter spent* EDIT: HVis det er mulig å sende beta nøkler videre, og dere ikke vil, så tar jeg gjerne imot en Endret 21. november 2007 av Atomics
ØysteinT Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Har ikke AoC betaen en NDA som sier noe om at dere ikke kan fortelle at dere er i betaen? Er relativt normalt med en slik en.
langtongting Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Har ikke AoC betaen en NDA som sier noe om at dere ikke kan fortelle at dere er i betaen? Er relativt normalt med en slik en. Tviler på det, da faktisk Gamer.no med flere offentliggjorde vinnerene av de som søkte om betaplass.
RooNoG Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg har fulgt med på spillet siden jøeg først hørte om det. har registrert meg overallt men ikke noen beta ennda-.- har hørt at de inviterer noen hver uke.
Habla Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg laster ned spillet nå...tror dette kan bli gøy.....
Haansi Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Testa det i tyskland, og underholdningsverdien var ca like høy som en lang skoledag sammen med paint. Skal sies at jeg ser på MMORPG som svartedøden, so dont count me in :!: Endret 21. november 2007 av Haansi
Laland Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Virket ganske suspekt den siden de linket til.. "register your beta-key here" elns.. Noen som har prøvd?
RoverS90 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ja da var den endelig her. 01:10 tikket det inn en mail fra funcom med link til download. Bin fil 1 / 6 på vei ner og den er på 1,6Gig alene. Beta nøkkel og konto opprettet hos Funcom. Ikke lov å diskutere noe om spillet annet enn på funcom sitt forum visstnok. Dog, skal bli spennende å teste. Tata Mulig det er jeg som ser dårlig, men når jeg går på "Download Technical Beta" på den siden jeg lagde account på så finner jeg bare 3 bin.-filer og det står at jeg mangler noen når jeg skal innstalere. Hvor er resten?
Bruktbilen Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Virket ganske suspekt den siden de linket til.. "register your beta-key here" elns.. Noen som har prøvd? Vel, hvis det var en riktig EA email så er det ikke noe galt med linken, fikk du den derimot fra en rar EA email så er det nok en scam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå