Gå til innhold

Age of conan beta testing endelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var den endelig her. 01:10 tikket det inn en mail fra funcom med link til download. Bin fil 1 / 6 på vei ner og den er på 1,6Gig alene. Beta nøkkel og konto opprettet hos Funcom. Ikke lov å diskutere noe om spillet annet enn på funcom sitt forum visstnok. Dog, skal bli spennende å teste.

Tata

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pfft...

Send den til meg.

Det er forresten et eget Age of Conan sub forum her.

Ja så det, bomma. Men er vel greit med en slik generell nyhet på pc-spill vil jeg tro.

Skrevet (endret)

Heldiggriser!...*venter spent*

EDIT: HVis det er mulig å sende beta nøkler videre, og dere ikke vil, så tar jeg gjerne imot en :)

Endret av Atomics
Skrevet
Har ikke AoC betaen en NDA som sier noe om at dere ikke kan fortelle at dere er i betaen? Er relativt normalt med en slik en.

Tviler på det, da faktisk Gamer.no med flere offentliggjorde vinnerene av de som søkte om betaplass.

Skrevet

Jeg har fulgt med på spillet siden jøeg først hørte om det. har registrert meg overallt men ikke noen beta ennda-.- har hørt at de inviterer noen hver uke.

Skrevet (endret)

Testa det i tyskland, og underholdningsverdien var ca like høy som en lang skoledag sammen med paint.

Skal sies at jeg ser på MMORPG som svartedøden, so dont count me in :!:

Endret av Haansi
Skrevet
Ja da var den endelig her. 01:10 tikket det inn en mail fra funcom med link til download. Bin fil 1 / 6 på vei ner og den er på 1,6Gig alene. Beta nøkkel og konto opprettet hos Funcom. Ikke lov å diskutere noe om spillet annet enn på funcom sitt forum visstnok. Dog, skal bli spennende å teste.

Tata

Mulig det er jeg som ser dårlig, men når jeg går på "Download Technical Beta" på den siden jeg lagde account på så finner jeg bare 3 bin.-filer og det står at jeg mangler noen når jeg skal innstalere. Hvor er resten?:p

Skrevet
Virket ganske suspekt den siden de linket til.. "register your beta-key here" elns.. Noen som har prøvd?

Vel, hvis det var en riktig EA email så er det ikke noe galt med linken, fikk du den derimot fra en rar EA email så er det nok en scam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...