Gå til innhold

Age of conan beta testing endelig


Anbefalte innlegg

Mulig det er jeg som ser dårlig, men når jeg går på "Download Technical Beta" på den siden jeg lagde account på så finner jeg bare 3 bin.-filer og det står at jeg mangler noen når jeg skal innstalere. Hvor er resten?:p

Forrvirra nå. Når jeg åpnet det samme vinduet i Opera så var det 5 bin.-filer jeg kunne laste ned. (6 filer hvis man regner med ConanInstall.exe). Har jeg alle filene da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja da var den endelig her. 01:10 tikket det inn en mail fra funcom med link til download. Bin fil 1 / 6 på vei ner og den er på 1,6Gig alene. Beta nøkkel og konto opprettet hos Funcom. Ikke lov å diskutere noe om spillet annet enn på funcom sitt forum visstnok. Dog, skal bli spennende å teste.

 

Tata

 

vits å lage en slik post da?

Lenke til kommentar
Edit: håpe =P

 

Keyen min gikk til _Krifos_ Han var først ute. Til dere andre: Beklager.

 

Lykke til videre på ventelista.

 

Det er selvsagt at man ikke selger betakeys, hvis det finnes noen som gjør det: Shame on you! Vi er alle gamers og betaler mer enn nok for de ferdige produktene.

 

PC

 

edit:la til mine syn på betaling av betakeys

Endret av pcee
Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg har ikke lagd noen konto på http://betaregister.ageofconan.com/account/ jeg.. Hvor lager jeg det? fant heller ingen steder å gjøre det på ageofconan.com. Noen som vet? :)

 

*edit* så ikke "sign up" knappen på siden.. beklager :p

 

Edit2: med Download Accelerator Plus sitter jeg med 1800kbps(totalt3.4mbps) på to downloads av gangen! Det er linjene sine det! :D

Endret av Laland
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...