Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Snart (ikke mange ukene) er det ikke bare TeleButikken her i Norge som har ene rett på iPhone! :)

 

hva vil dette si?

vil det si at også telekiosken (telenor) også kommer til å selge den?

eller, at det bare er fler butikker som kommer til å selge den med netcom?

 

 

 

EDIT: hvordan er det med ringetoner på iphone 3g forresten?

er det lettere?

Endret av spax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet hva 2.1 bringer til en iphone?

 

lurer på om jeg skal ta orket på å oppgradere, er litt ny på dette og telefonen er jailbreaket. hva skjer vist jeg oppgraderer telefonen? hva mister jeg?

 

Hadde vært fint om noen kunne copy/paste info om 2.1 her siden jeg kun har tilgang til job pc'en for tiden og den har software låst som forhindrer meg til å åpne 90% av alle sidene på nettet.

 

Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.

 

Er alt jeg får opp.

 

</H2>

 

2.1 bringer i alle fall stabilitet. Etter at jeg oppdaterte har alle de små problemene jeg hadde på 2.0.2 forsvunnet som dugg for solen, og jeg får nå full 3G-dekning der jeg tidligere hadde problemer med å få dekning.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg lydklipp til å komme opp på telefonen som SMS lyder istedenfor ringetoner?

Før (1.1.4 ol.) så kunne man bruke programmet Ringtones. Jeg vet ikke om det har blitt portert enda, men så et program for coustom ringetoner i Cydia. Se litt rundt.

 

Ingen måte å endre formatene på som med lydbøker?

Hva mener du. Har du en lydbok i MP3 eller lignende du vil ha under lydbok-tabben? Eller har du en lydbok i et annet format du ikke vil ha?

 

er det no lett måte og få iphone G1 til nyeste FW fra 1.1.4?Får man app store hvis man oppdaterer?

QuickPwn og WinPwn. Da vil du få AppStore, Cydia og Installer (de to siste er det ikke så mye på som man var vandt til på 1.1.4).

Lenke til kommentar

Heisann, har i lengre tid sittet med en bricked iPhone 1.gen som jeg ikke får fikset. Den viser ikke tegn til liv med mindre jeg har den koblet til en pc (har ikke prøvd vegglader), og når jeg prøver å gjenopprette den med iTunes så får jeg alltid "Error 1603/1604/16insert-to-tegn-her". Noen som har vært borti noe sånt, og som i tillegg kanskje har en løsning? Hadde vært veldig takknemlig for svar! Prøver å legge inn 2.1 as I write nå, så får jo se hvordan det går. :)

Edit: og der kom "Error 1611". Vannvittig irriterende!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Heisann, har i lengre tid sittet med en bricked iPhone 1.gen som jeg ikke får fikset. Den viser ikke tegn til liv med mindre jeg har den koblet til en pc (har ikke prøvd vegglader), og når jeg prøver å gjenopprette den med iTunes så får jeg alltid "Error 1603/1604/16insert-to-tegn-her". Noen som har vært borti noe sånt, og som i tillegg kanskje har en løsning? Hadde vært veldig takknemlig for svar! Prøver å legge inn 2.1 as I write nå, så får jo se hvordan det går. :)

Edit: og der kom "Error 1611". Vannvittig irriterende!

Har du prøvd en runde med quickpwn? Det gir alltid telefonen min det den trenger. Men fy fanden hvor redd jeg er nå.. Jeg prøver å pwne den for så å gjenopprette med en IPSW fra en eller annen på ipod1.no.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
takk for svar! er det noen enkle (helst norske) guider for hvordan man får 1.1.4 til nyeste fw?bruker windows...

Følg denne guiden til punkt og prikke. Brukeren Geircito har utrolig peiling på dette, og har laget mange guider.

 

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=205649

 

Og som det presiseres tidlig i guiden: "det spiller absolutt ingen rolle hvilken firmware du har på din iPhone før du starter guiden"

Lenke til kommentar

Det jeg mente angående ringetoner og meldingstoner med å endre format er at: Ringetoner har et format som heter eksempel.m4r og da kommer de opp under ringetoner i iTunes. Lurte på om meldingstoner hadde noe tilsvarende, slik at de kom opp under meldingstoner på iPhonen.

 

Ellers må jeg si at jeg ble veldig fornøyd med 2.1 oppgraderingen, virker mye mer stabil på både 3G og annet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...