Gå til innhold

Den store Opera-tråden

Ståle

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et unødvendig tips! den er ganske så stabil hos meg (...)

Jaha? Så fordi du opplever den som "ganske så stabil", så er tipset mitt unødvendig? Tull. Det er mange andre som har kommentert i bloggen, og som er enig med meg i at de vanlige utgivelsene av desktop team pleier å være mye mer stabil enn denne. Det er også grunnen til at jeg tipser om det. Jeg har brukt desktop team-utgivelser lenge, og synes de nesten alltid er like stabil (noen ganger til og med raskere og mer stabil) enn final-utgivelser. Derfor tipser jeg om det, fordi jeg er vant til at kvaliteten er mye bedre, mens den denne gangen skilte seg ut veldig negativt dessverre. Kanskje jeg sparer noen for frustrasjon, kanskje ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid noen som klager over ustabilitet, sånn er det, sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være.

Har du prøvd en fersk installasjon med ny profil? (jeg gjør det alltid...) det var noen det hjalp for.

Om du installerer det på windows7, så kan det også være en mulig problemkilde.

Men det var bare masse digresjoner, det er ikke fordi den er ganske så stabil hos meg at tipset er unødvendig,

men fordi at det er alfastatusprogrammvare, dermed skal alle som prøver det være opplyst om risikoene og

problemene det innebærer å prøve en slik utgivelse. Folk som får profilen sin slettet fordi at de ikke leser advarselen

som står med ekstra stor rød skrift, de fortjener det!

Skrevet

Vel, Opera 10 var det første jeg installerte med nyformartert maskin, uten gamle installs eller profile-mapper liggende. Igjen - selv om de kaller det for alpha, så har jeg opplevd alle builds til nå (fra den første) som mye mer stabil. Tipset var fordi den skilte seg ut. At det er et "problem" er utenfor min fatteevne.

Skrevet

Det kom ei melding i går om at tenesten kanskje måtte leggjast ned, fordi den var i mot SU sine terms of service, eller noko slikt, og SU hadde hadde då trua med eit eller anna (søksmål sikkert, eg hugser ikkje) om det ikkje vart gjort. På Twitter står det at det er ein midlertidig fiks, so me får sjå kva som skjer.

http://twitter.com/operastumbler

Skrevet

Vet dette er spurt om før. Men er så vanskelig å finne igjen.

Hva må jeg gjøre for å få alle opera innstillingene over på en annen maskin? Begger kjører Win Vista 64-bit

Skrevet

Noen som er kjent med denne streken i Opera 10?

Version

10.00 alpha

Build

1139

Skjer ca 10% av gangene jeg blar opp til toppen av en side, forsvinner etter 2 sekunder.

post-63221-1242324905_thumb.png

Skrevet

Plutselig har jeg f[tt engelsk tastatur i Opera.. de andre programmene har fremdeles norsk. Jeg googlet litt og fant en tips om [ trykke alt/shift, men det funket ikke. Noen forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...