Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Kjipt at MPX skrudde opp prisen til de grader da :p

Når jeg sjekket dagen før på _samme_ kortet (/samme URL), lå prisen på 2049 eller noe, og så plutselig 150kr dyrere. Er ikke så ille det, men når andre GT versjoner koster 1700-1900kr synes jeg ikke det var veien å gå.

 

De står jo ganske stødig siden det nesten bare er de som har GT på lager. De velger pris, vi betaler .. :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjipt at MPX skrudde opp prisen til de grader da :p

Når jeg sjekket dagen før på _samme_ kortet (/samme URL), lå prisen på 2049 eller noe, og så plutselig 150kr dyrere. Er ikke så ille det, men når andre GT versjoner koster 1700-1900kr synes jeg ikke det var veien å gå.

 

De står jo ganske stødig siden det nesten bare er de som har GT på lager. De velger pris, vi betaler .. :|

Klar over det, men da venter jeg likegodt på nye GTS, eller en billigere GT, skiller jo opp til 600kr, som jeg kan påkoste meg noe annet. Klokke kan jeg gjøre selv.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et kort fra hver netbutikk som selger 8800GT så og si, for å sikre meg et. Men jeg satt morgenkaffen i halsen da jeg så at de hadde et MSI kort på datakjeden her i Trondheim. Jeg regnet egentlig med at det måtte være noe feil, så jeg ringte nedover. Kundebehandleren ble nesten like overasket som meg da han så at det fantes et på lager :!:

Montert og testet. 11391 i 3dmark06 med uklokka gpu og cpu. Men det beste så langt må være tempen. 43grader idle i skrivende stund. Mot mitt 8800GTS som lå over 70 idle.

Lenke til kommentar
Gaut1:

 

Hvem produsenter er det som kommer på lager? Jeg har bestilt et Club3D GeForce 8800GT der...

 

 

DET lurer jeg også på, har bestilt et club kort, samt et asus kort derfra :) I tillegg har jeg bestilling inne hos Netshop...solgte mitt 8800 gts 32o for nesten 4 uker siden....noe av det dummere jeg har gjort tror jeg, med tanke på alle de fantastiske spillene som har kommet de siste ukene. Gleder meg derfor noe sinnsykt til jeg får igang riggen min igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...