Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt Asus 8800GT er bekreftet sendt fra komplett :yes:

 

Når la du inn bestilling på dette kortet?

 

 

Til BrightSide:

 

Mistenker som sagt at de får inn så små kvanta kort at en bare må forshåndsbestille (ikke vente til du ser lager status).

 

Samme skjedde med 3870 korta på komplett (følgte med på dem). De kommer på lager i dag, men er allerede utsolgt (solgte alle i går), så nå står det 10 dager.

 

Det lønner seg å forhåndsbestille.

Endret av magnusavr
Lenke til kommentar

"For god ordens skyld bekrefter vi hermed at

din ordre ******** er pakket og avsendes i dag

den 16.11.07."

-SHG.no

 

W00t, ringte jo de, og da sa de ikke hadde noen. Kanskje han jeg ringte var litt lur og sendte en han fant siden jeg sa nei takk til at han skulle bestille siden jeg ville ha den fortest mulig.

Står ingenting om den bestillingen på kontoen min @ shg.no.

Avbestilte på netshop.no, så håper ikke shg.no har rota til noe..

Lenke til kommentar

Ville bare informere om at jeg får mitt XFX GeForce 8800 GT XXX Alpha dog Edition imorgen! :D Morro! Så det ser ut som Komplett kanskje har noen tilgjengelige kort, selv om de har det ubekreftet på lager til 29-11.

 

Blir spennende å se hvordan det yter og kommer tilbake med resultater så fort jeg har fått testet det!

 

Kommer nok også til å kjøpe en ny kjøleløsning på dette kortet da jeg har skjønt det blir ganske så varmt..

 

Blir spennende å se resultatene! :D

Lenke til kommentar
sjekk ut ordrehistorien din..der står trace og sånt om dei har sendt

Oi, sant det. Så bare på bestillinger.

Når jeg går innpå posten sin trace greie så står det bare " 16.11.07 15.03 MOTTATT DATA OM SENDING 9999 INGEN NY POSTADRESSE"

Selv om de sier de har sendt den, men det er vel kanskje bare posten som er litt treg med oppdateringa..

Endret av BrightSide
Lenke til kommentar
Ville bare informere om at jeg får mitt XFX GeForce 8800 GT XXX Alpha dog Edition imorgen! :D Morro! Så det ser ut som Komplett kanskje har noen tilgjengelige kort, selv om de har det ubekreftet på lager til 29-11.

 

Blir spennende å se hvordan det yter og kommer tilbake med resultater så fort jeg har fått testet det!

 

Kommer nok også til å kjøpe en ny kjøleløsning på dette kortet da jeg har skjønt det blir ganske så varmt..

 

Blir spennende å se resultatene! :D

 

hm hva er vitsen med å kjøpe nye kjøling ? antar jo at xfx har testa om kjølinga er bra nok siden det har klokka xxx verjsjonen. jeg fikk dette kortet i går. lå på 88 grader etter 2 timer i crysis. ser ingen vits i å bytte kjøling da.

Lenke til kommentar

kjøpte det selv bare noen timer etter at det ble lagt ut første gang, da det faktisk var mulig å oppdrive. var visst ganske lurt av meg :p (bare angrer på at jeg ikke kjøpte to stk med det samma, men når jeg bestilte så var beskjeden på hw.no og alle andre steder at tilgjengeligheten kom til å øke etterhvert som flere nettbutikker fikk dem inn..)

 

uansett, jeg har et kort av merket Inno. klokka godt, kommer lett forbi GTX stock i middels oppløsninger på diverse benchmarks! har aldri gjort et så godt kjøp av skjermkort noen gang. (EDIT: bortsett fra voodoo 2 selvsagt ;)) rett under toppytelse for 2100 kr, helt sjukt...

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...