Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Mitt XFX 8800GT XT er i postsystemet en eller annen plass mellom Oslo og Trondheim. Ble sent fra SHG på torsdag, så ankommer nok på mandag :) Tror det var det siste de hadde på SHG, etter jeg bestilte hadde de plutselig ikke flere på lager, litt flaks der. Falt meg jo ikke inn at de kom til å forsvinne så fullstendig fra butikkene! Men nå blir det snart COD4 og Crysis, wohoo!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avbestilte mitt hos Netshop, de får det ikke inn før neste fredag! Prøver meg hos MPX istedenfor, de har ubekreftet levering i morgen på XFX 8800 GT. Er det mange som planlegger å kjøre SLI med disse? Er det kanskje derfor nettbutikkene blir så fort utsolgt?

Endret av lenny25
Lenke til kommentar

Jeg leter selv etter 2x GT kort (tenker 1x ASUS og 1x EVGA, pga bundle... :p)

 

har sendt mail til alle de store webshoppene og ingen har bekreftet dato. Alle har kun forventet. De fleste har rundt 30 som forventet, få av disse forventer faktisk å få kortet da :p

 

Når jeg bare får VISA kortet mitt tilbake, tror jeg jeg bestiller fra Netshop og lar det stå til.. :| Ser ut til at etterspørselen blir litt større enn folk klarer å levere. Jeg sjekka på EVGA sin hjemme side, og de hadde heller ikke på lager..

 

Kan legge ved litt mailer:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei,

 

Vi for kort inn nesten hver dag.

Men har ikke noe bekreftet dato på når vi for inn neste sending.

 

Med Vennlig Hilsen

Espen Elvekrok

Digital Impuls A/S

 

----------------------------------------------------

 

Hei

 

Vi har denne: http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=2106289 som skulle komme på lager 20.11-07

 

Vi har bestilt 70 stk men vet ikke hvor mange vi får fra leverandøren.

Det er totalt 1500 stk tilgjengelig i hele Europa og det kommer først flere i starten av 2008.

 

 

Med ønsker om en god dag!

Med vennlig hilsen / Best Regards

 

Michael Olesen

Supportmedarbeider

shg.no A/S

 

 

----------------------------------------------------

 

Hei, Rune.

 

Er det PointOfView GeForce 8800GT 512MB PCI-E skjermkort (R-VGA150858) du

mener?

 

I så fall har jeg dessverre ingen bekreftet leveringsdato på dette

skjermkortet enda.

 

Beklager.

 

Ha en fin dag!

 

Mvh

Inger-Lene Håland

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Hei

 

Vi får inn ett parti fra GainWard i løpet av denne uken. Anbefaler du bestiller den så snart som mulig da det er mange som har forhåndbestilt dette skjermkortet.

 

 

Med vennlig hilsen

 

Hans-Egil Sandmo

Produktspesialist, Komponenter

 

MPX.NO AS/XD.NO AS

Torp IT. Østre Kullerød 5, 3241 Sandefjord.

Postboks 2024,

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Hei

 

Nei dessverre, ingen produsenter som har noe sikkert der ennå.

 

--

Per-Erik S

Salgsavd.

Komplett.no

 

--------------------------------------------------------------------

 

Heisann.

 

 

 

Nei, har ingen bekreftede datoer enda dessverre. :(

 

 

Beklager.

 

Mvh

Stian Øverby

Product Manager

----------------------------------------

www.NetShop.no [email protected]

 

Tror jeg fikk med alle mailene jeg har fått svar på nå...

 

EDIT: La det i en skjul, så blir det ikke så mye å skrolle over

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Jeg ga opp ventinga. Avbestilte mitt 8800GT fra multicom. Bestilte 2 stk sapphire 3870 fra mpx i steden siden det var på lager. Tror ati tjenger bra på at nvidia ikke klarer å levere nå.

 

Men ATi har en del pengetjening og ta igjen også da... Jeg kunne vurdert og gå over til ATi selv, men trenger å kjøre CF for at det skal klare seg ytelses messig, og jeg har SLi HK.. (dette tror jeg er tilfellet hos flere egentlig)

 

Nvidia sliter jo egentlig bare med å levere til etterspørselen, alle kortene som har komt i butikken har jo forsvinnet med en gang.. Som MPX sa, smart å forhåndsbestille...

Lenke til kommentar
Jeg ga opp ventinga. Avbestilte mitt 8800GT fra multicom. Bestilte 2 stk sapphire 3870 fra mpx i steden siden det var på lager. Tror ati tjenger bra på at nvidia ikke klarer å levere nå.

Du mener at ATI tjener mer enn nVidia, som selger alle kortene sine? :p:roll:

 

Nvidia la ut 40 000 kort. Dette var ikke i nærheten av å mette markedet. Ati hev ut 500 000 kort, og selger bra pga at folk ikke får tak i 8800gt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...