Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte 8800 GT XXX Versjonen på komplett.no den 11.11.07, og da stod det "forventet sendingsdato den: 23.11.07"

Og akuratt nå, fikk jeg motatt en mail om at sendingsdatoen ble forandret til 01.01.08 ! ! ! !

 

Damit, er det seriøst SÅ stor etterspørsel av kortet??

 

Er nesten så jeg avbryter orderen, men kanskje den vil stige i pris siden det er så mange som vil ha kortet, noen som vet..?

Lenke til kommentar

Nå er jeg dritt lei å vente på 8800 GT kortet fra amentio.no, de køddet til hele bestillingen for meg...

Itillegg vil jo dette føre til at angrefristen på de andre delene som jeg har fått går ut !! ( bestillt litt fra forskjellige "shop")

 

ikke nok med det ser jeg at prisen faller og faller ... og jeg kan ikke trøste meg med at jeg har kortet engang...

 

det føles som det er en bakgrunn musikk,,,

 

Jag har blivit lurad, åhåh, hmmhmmm'

 

"IF YOU CAN't DELIVER DON'T DO THE JOB "

 

 

Og amentio.no som har så fantastisk hjemmeside som oppdaterer deg hvor du ligger i løypa,,, NOT !!!

Sikkert andre butikker som har samme greia så skal ikke angripe bare en

Lenke til kommentar

Amentio = ETA: 26.11.2007 nå plutselig..

 

"Bestilling på skjermkort har blitt slettet og beløpet refundert til ditt VISA-kort. Regn med et par virkedager før beløpet er tilgjengelig på konto. Vi beklager den lange leveringstide på disse kortene med dette brikkesettet. Alle skal jo ha dette som gjør at produsentene ikke klarer å dekke den enorme etterspørselen.

 

Mvh

Amentio AS"

Endret av BrightSide
Lenke til kommentar

touché

 

hadde tenkte å gjøre det samme... Fått regninga idag.. lite lysten på å betale noe jeg ikke har fått...

Hva blir neste dato ?? det er jo bare ETA,,. ikke bekreftet dato

 

vel tolmodighet er ikke min sterke side... de bør virkelig gi litt kredit hvis man gidder å være med på dette her !!

Vi får vente og se .. men for å si det sånn hele greia henger i en tynn tråd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...