Gå til innhold

Noen butikker som har 8800GT?


Vin_Kaleu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå yter vel den dårligere enn GT, og er i tillegg dyrere?

 

da er vel 8800gtx på netshops ukens tilbud til 3395 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43213 el 2 stk 3870 bedre. Men klart dyrere.

 

3870 har jo også dx10.1 som bringer med seg en viktig sak: multi-sample buffer reads and writes(MSBRW). Mer info om den her: http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/new...hy-dx10-matters

Endret av magnusavr
Lenke til kommentar

Ikke kjøp GTS når GT er MYE billeigere og bedre! Jeg fikk mitt Asus 8800gt kort for snart 2 uker siden og det er rått! Kostet 1750 og det er langt billigere enn GTS. Har tenkt til å volt modde det til 1,25v og litt klokking så er det på linje med GTX. Er i alle fall bare tull å kjøpe GTX, hvis du ikke like å sløse med penger da :roll:

 

Blir nok dessuten SLI etterhvert også, må bare vente på dobbel vannkjøling for kortene, bråker no forferdelig når tempen går opp.

Endret av Kula82
Lenke til kommentar
trenger ikke engang å voltmodde det. med mindre du har 30" skjerm, så kan du fint klare deg uten de høyeste oppløsningene, og da skal det ikke mange mhz til på minne og kjerne før man har gtx-ytelse.

 

EDIT: min erfaring på mitt kort ihvertfall...

har faktisk opplevd bedre FPS i crysis med 8800GT kortet mitt enn 8800GTX. Jeg var en av de heldige som fikk kortet mitt fra mpx forrige uke. Tror de hadde glemt at de hadde 10 ekstra kort eller noe. Var ikke mange timene før de var utsolgt! har fått inntrykk av at mpx er raske å få inn varer.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte den 11.11.07 og fikk det idag...

 

Dere som venter på kortet.. GLED dere..! Kortet er helt suverent... Klarer fint high med shadders på low + 1650X1050 oppløsning og 2X, med en fps på minimum 36 og opptil 45fps..

I Crysis regner jeg med? :p

 

Stemmer, regner med at det er spillet alle tester for å teste utstyret sitt.. =P

 

Bestilte også ifra Komplett.no, så det er nevnt..

Lenke til kommentar
Og hvordan er støyen? Vel, om systemet ditt er stille fra før av da. (:

 

PS: Ikke lov med så stor signatur.

 

Når jeg fikk installert kortet, så tok jeg jo og installerte driver, og det overklokkings programmet.. Som gjør så man kan styre vifta..

GPU lå på så meget som 54 grader idle, og vifta stod da på 27%, så satt jeg den opp til 100% og da steg den meget fort ned til 47 grader.. Og der ligger den stabil nå når det blåses på fult..

 

Systemet mitt er ikke så veldig stillegående..

Jeg er meget vandt til bråk og tenker mer på at komponentene i PC-en må ha det kaldest mulig før jeg tenker på om det plager meg eller ikke..

 

Støyen på skjermkortet når du starter PC-en, da går den på 100% i 3 sek, så skrur den seg ned og stiller seg automatisk etter hvor varmt det blir..

 

Men om den står på fult.. Hører du den meget godt hele tiden..!

 

Edit: Noe mer dere lurer på ang. kortet, BARE skrik! =p

 

Det med signaturen, har jeg prøvd og fikse på, og forkorte.. Men funker ikke.. Så gir det siste sjangse nå.. =P

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar

Ordren min hos Komplett på ny PC er nå under plukking. Hurra. :D Ordren min har ligget på vent fordi Gainward 8800GT skjermkortet ikke var inne på lager.Så det viser at de har fått inn et parti med 8800GT skjermkort idag. Da er det nok håp for noen andre om snarlig leveranse skulle jeg tro.

 

Det er veldig merkelig fordi leveransedatoen har vært flyttet flere ganger de siste dagene. Først fra 30.10 til 15.11, så til 30.11 og deretter frem til 25.11 før den ble flyttet til 02.12. Det siste var at den ble flyttet til 24.11. Og nå viser det seg at den ble klar til levering 21.11. Så jeg forstår forvirringen og frustrasjonen til alle dere andre som har bestilt 8800GT og opplever det samme.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte den 11.11.07 og fikk det idag...

 

Dere som venter på kortet.. GLED dere..! Kortet er helt suverent... Klarer fint high med shadders på low + 1650X1050 oppløsning og 2X, med en fps på minimum 36 og opptil 45fps..

 

hvorfor i all verden shaders på low ? shader er jo veldig viktig å ha på high da. dessuten klarer mitt 8800gt shaders på high, så da burde ditt gjøre deg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...