Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Er tilgjengelig til å snakke titt og ofte, mest på kvelder grunnet jobb og studier.
Ser helst at det forekommer via PM her på forumet, utenom det har jeg ingen "krav".

Sett bort i fra visningsnavnet er jeg ganske ok å snakke med (får jeg høre), så skulle det være noe innen kjærlighetssorg, depresjon, problemer (små som store) i hverdagen, ensomhet, dårlig selvbilde, eller om du rett og slett bare trenger å lufte tankene, er det bare å sende PM :) .

Kjønn, alder eller lignende er irrelevant om det skulle være noen tvil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det finnes en sjel der ute som vil lese 1800 ord om mitt tragiske kjærlighetsliv, ta kontakt. Ønsker egentlig bare noen tanker rundt et forhold jeg hadde med en fyr for en stund tilbake. Tør ikke poste innlegget her, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. En person som ikke er så altfor dømmende hadde også vært veldig fint, ehe.

Lenke til kommentar

Hvis det finnes en sjel der ute som vil lese 1800 ord om mitt tragiske kjærlighetsliv, ta kontakt. Ønsker egentlig bare noen tanker rundt et forhold jeg hadde med en fyr for en stund tilbake. Tør ikke poste innlegget her, fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. En person som ikke er så altfor dømmende hadde også vært veldig fint, ehe.

Sendt deg Pm.

 

Jeg stiller forøvrig opp for alle som trenger en skulder. :)

Lenke til kommentar

er en 20 år gammel gutt som bor i oslo, og kunne godt tenkt meg å snakke med noen.. har vært deprimert i mange år men i det siste har jeg fått en ny livsgnist og jeg har faktisk ikke følt meg slik som dette på ekstremt lenge (kanskje aldri..) men får hele tiden tilbake tankemønster og følelser som kan dra meg ned igjen.

 

om noen har erfaring med å endre tankemønsteret sitt, komme over følelser som verdiløshet og meningsløshet så rop ut! alle tips generelt tar jeg i mot med takk, men helst selverfart selfølgelig og ikke en link til et psykolognettsted som skriver svada.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...