Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på en person. denne personen har gort meg vondt. Og jeg vil bare glemme h*n. men HVORDAN? Hvorfor klarer jeg ikke slutte tenke på det som skjedde?......er så deprimert at jeg klarer nesten ikke å gå. Er trøtt, men får ikke sove. Føler som at jeg tar selvmord snart

Lenke til kommentar

Eg kjeme med ein kansje litt rar request.

 

Eg har utdanning innan ikt og jobba nåken år med det. Men har totalt møst gnisten for det.

 

Før va eg nerdy og elskte det. Innom hw.no å lære om skjermkort domener policyer på servera osv. alt mulige greier. Men no er eg arbeidslause og spela berre.

 

Eg har hatt ditte ønske då lenge: ha ein på skype å prate med om alt innen data igrun, at eg får spørre og finne ut av ting. Bli intreserte igjen innen faget. Viss ikkje sete eg berre her som ein Nav gamer.

 

Det er ein rar forespørselen men viss nokon føle for å bruke litt tid på meg blir eg gla.

Lenke til kommentar

Hei! Hvis noen trenger noen å snakke med, så hjelper jeg mer enn gjerne til! Hovedfeltene er nok avstandsforhold og kjærlighetssorg, men jeg kan snakke om alt. Jeg liker virkelig å hjelpe mennesker som har det vondt og som står i en vanskelig situasjon. Er en 21 år gammel student, så jeg har jo litt livserfaring. Ikke vær redd for å ta kontakt. bare å sende meg en PM :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vil gjerne stille opp for folk som trenger det. Jeg er en 19 år gammel gutt, som har gått igjennom en del i forhold til mobbing ensomhet, og sosial angst. Akkurat nå studerer jeg ved NTNU, jeg har en kjæreste og noen venner. Men merker fortsatt ettervirkningene etter det som har skjedd med meg tidligere. Håper at det jeg har opplevd, og hvordan jeg har taklet det kan hjelpe andre med det de måtte slite med, eller at jeg bare kan være der for noen som trenger å snakke. Jeg kan også snakke om avstandsforhold og generelt mye når det gjelder jenter, sex og kjærlighet. Mailen min er [email protected] Håper jeg kan være der for noen.

 

PS Har også en skype som folk kan kontakte meg på om folk heller liker det: dengalesiden

Endret av dengalesiden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...