Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, mann på snart en å tyve her. noen som vil prate i dag? om livet mitt å ditt feks.? sliter med litt depresjon for tiden, pågått siden sommer, har ikke snakka med så mange om det, å i veldig liten grad, så da syntes e det var en god ide å søke noen å prate med her i dag :) kan snakke om alt mulig! har opplevd ganske mye oppigjennom. sleng igjen et svar om du vil,kommer inn å sjekker regelmessig i dag. kan skype, email, tlf, what ever :)

Lenke til kommentar

Hei. Det nærmer seg nyttår med stormskritt, og det ser mørkere og mørkere ut. Jeg har lenge håpet på en fin nyttårsfest sammen med gode venner med noe godt i glasset, men slik blir det nok ikke.

Kompisene har tydeligvis planer for nyttårsaften, uten meg. Jeg har prøvd å fiske for å bli invitert med, men enten skjønner dem ikke det, eller så vil dem ikke ha meg med.

Blir så jævlig deprimert. What to do?? :'-(



Anonymous poster hash: 86c73...c58
Lenke til kommentar

Har du prøvd å spørre rett ut om du kan bli med? Har du familie du kan være med? Vært alene på nyttårsaften uten å ville det selv før og det sugde hardt :(

Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller.

Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften..

 

Anonymous poster hash: 86c73...c58

Lenke til kommentar

 

Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller.

Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften..

 

Anonymous poster hash: 86c73...c58

 

Litt sånn utenom: jo, jeg vet om 20åringer som helst feirer med familien. Selv har jeg feiret utelukkende sammen med familie i alle år - og alltid fordi jeg hadde lyst. Det samme blir tilfellet i år.

 

Kunne du ha prøvd å fiske litt mer? Er fremdeles noen dager igjen til nyttårsaften.

Lenke til kommentar

Jeg har på ikke spørret rett ut, og kommer ikke til å ta det steget heller.Tja, jeg blir ikke alene i den forstand, men en 20 åring vil da ikke i hovedsak være med familien på en nyttårsaften.. Anonymous poster hash: 86c73...c58

Ser den. Hadde selv vært redd for å trenge meg på...

 

Hva med forumsarrangert treff nyttårsaften med andre i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...