Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

 

Jeg kunne tenkt meg å snakke med noen ang. sosial angst, depresjon, selvbilde og spiseforstyrrelse.

- ta gjerne kontakt om det er noen som tror de kunne hjelpe meg litt. Føler ikke at psykologen hjelper meg så meget.

 

Jeg er også villig til å prate med noen som trenger litt hjelp selv.

 

PM om dere skulle mene at dere kan hjelpe meg litt.

 

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjempeflott tiltak! Alle trenger noen å snakke med fra tid til annen, og hva er vel bedre enn en tråd der personer som kanskje har noe på hjertet kanskje kan finne en god lytter?

 

Jeg har allerede fått en pm fra en som ønsket noen å snakke med. Forhåpentligvis vil jeg kunne være til nytte for denne personen. Jeg er en person som ønsker å fokusere på en av gangen så jeg har redigert posten. Håper alt går vel for de som har kontaktet andre, og de som har satt seg selv til disposisjon.

 

- Xenomorphis :)

Endret av Xenomorphis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har egentlig ett sterkt behov for noen å snakke (klage) til!!

 

Etter at min kjæreste har gjort d slutt, så var d faen i grava rett å slett. Helt driit! Men så begynte d å seg oppover igjen.

 

Men, mye av problemet er vell at han som jeg anser som bestekompisen han ar sammen med bestevenninna til x-kjæresten. Og vi bor 50 m fra hverandre! Uansett så føler jeg at "bestevennen" min gir faen i meg, sender meg verken mld elr no som helst form for kontakt. Har ikke gjort d på en måned nå, enda jeg faktisk har tatt dette opp med han.

 

I tilegg har jeg enda en kompis som jeg anser som en nær venn. Han også ting hemmelig. Han kan f.eks. ikke hente meg fra fest pga. hemmelig oppdrag!!! Selv om jeg har vært bestekompis siden han er født! men å snakke til andre, d er tydeligvis ingen problem1!! Er faen ikke rart jeg har lyst til å denge alle jeg kjenner!!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk vite av kjæresten at hun ikke visst hvor mye jeg betydde for henne lengre, vi har vært sammen ett år og det hun sier til meg får meg til å tenke at jeg er blitt utnyttet. Jeg elsker henne utrolig mye, har ofret alt jeg har kunnet for å få dette til å funke og har fått enorme følelser, nå sitter jeg bare igjen med at alt jeg har gjort og ofret var til ingen nyte, helt for jævlig. Hva skal jeg gjøre for å få ting annerledes? hun tenker kun på seg selv og hennes egne interesser, langt ifra den personen jeg kjente..

 

Følelsen er helt for jævlig, vi hadde det liksom sinnsykt bra og...ekkelt at alt vi hadde, alt gode, var tomme følelser for henne..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er lei av lista i første post, la til en god del av disse, men ingen var interessert i å hjelpe særlig. Derfor prøver jeg heller her;

Jeg trenger noen å snakke med, om hverdagslige ting, gaming, bil, hva som helst. I tillegg til at jeg ofte har mye vondt i hjertet jeg må få ut. Skulle ønske jeg hadde en morsom, lærerik og samtidig hjelpende person å snakke med. Sliter med det meste, depresjon, selvtillit, fremtidsutsikter, angst, søvnproblemer og henger i en tynn tråd når det gjelder misbruk av diverse. Jeg oppfattes ofte som rar/syk så bør være noen som er litt open-minded..

 

Så hvis du fyller noen av kravene mine, vær så snill, send PM.

Lenke til kommentar

Kanskje dette er noe jeg trenger, har ingen å snakke å snakke med om noe egentlig. Jeg er en jente som er sammen med en jente, har vært sammen i 4 år, men nå henger vi i en tynn tråd av diverse grunner. Har en jobb som jeg kanskje har tatt på meg for fort, og er redd at alt skal gå i grus fordi jeg ikke er sterk nok til å håndtere alt på en gang.

Jeg har ikke noe sosialt liv utenom kjæreste og jobb, ingen foreldre å lufte problemer til.

 

 

Tenger noen å klage til, snakke med om samlivsproblemer, eller bare livet generelt, kanskje ta ett spill sammen eller noe hehe

 

Send pm?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...