Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei, ville bare si at jeg fortsatt er åpen for samtaler (står øverst i førstepost).

Lager hovedsaklig posten for å oppdatere ting jeg har vært borti/har erfaring med selv og litt ellers om meg selv, vil også meddele at jeg nå vandrer i kongens klær oppi nord så kan være vanskelig å nå på dagtid, men prøver å være mest mulig tilgjengelig.

 

Jeg er da en gutt på 19 (20 den 11. februar) og har hatt skilte foreldre fra jeg var 3-4 år gammel, bodde i åmot, vinje, telemark til jeg var 15, med helgependlig til en far i larvik, vestfold.

Flyttet så til Bergen med mor da jeg var 15, hvor jeg enda har bostedsadresse og kommer til å bo etter førstegangstjenesten.

Interesser jeg hatt de siste årene er pc, skruing og kjøring av bil, samt det å stå på nedoverski.

 

Ting jeg har erfaring med:

gamle listen:

Erfaring med:

* Mobbing

* Skilsmisse

* Voldelig atferd

* Konflikt med foreldre

* Føle at man ikke passer inn

* Flytte

 

Kan nå også legge til:

samlivsproblematikk (da i form av forelskelse og lignende)

depresjon i forbindelse med å ha knukket ryggen og hva som skjer videre.

innrykksreaksjoner.

 

 

Kunne sikkert listet opp enda mer, men vil kun føre opp ting der jeg selv føler jeg har mye erfaring og ikke bare har vært såvidt borti, jeg er åpen for å snakke om alt med hvem som helst, men føler du at du trenger noen som har erfaring med akkurat det du vil snakke om vet du hva jeg har erfart så langt i livet.

 

Mvh

Kuldesjokk aka Nichlas Tveit

mobil: spør på pm.

epost/msn: ligger i førstepost.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Fantastisk tiltak. :) Jeg skulle så veldig gjerne ha snakket med noen som sliter med de samme problemene, eller som bare har noen erfaringer å dele..

 

Sliter med:

 

- Tillitsproblemer

- Utroskap

- Sjalusi

- Dårlig selvtillit

- Kjærlighetssorg

 

Alt dette henger vel i grunn sammen..

 

Vil helst prate via mail, men send meg først en PM :)

 

Håper noen kan hjelpe! :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er tilgjengelig jeg.

 

Ting jeg har erfart er:

 

- Mobbing

- Baksnakking

- Bli dolket i ryggen av venner

- Ensomhet

 

Ellers er jeg åpen for vanlig prat. Interesserer meg for det meste.

All kontakt må foregå via msn. Adressa mi er: a[AT]foxen.no.

 

Er en 20 år gammel mann, sånn forresten.

Endret av Star Fox
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis noen har lyst å snakke om noe er det bare å ta kontakt. Hadde vært kjekt å slå ann en prat i blant :thumbup: Eller er det kanskje noen som ville snakke med meg om noe de har problemer med, eller bare vill snakke om? :)

 

Er en gutt på 16 år med omtrent null venner og har blant annet:

* Lite sosial erfaring

* Lite/ingen venner

* Blitt dumpet etter et intenst og til dels langvarig ( 1 & 1/2 år) langdistanseforhold med noen fra utlandet

* Har ADHD

* Sletet med tunge depresjoner.

 

Sliter nå litt med sosialsituasjonen og blir lett forvirret / frustrert og mister litt håp. Noen ganger kan jeg være kjempeoptimistisk!

 

Ting som intresserer meg kan være :

* Gaming / PC ( Skal bygge ny pc veldig snart! )

* Trening? ( Skal prøve, prøvet og har gang på gang prøvd å engasjere meg i trening)

* Livet generelt.

:hmm:

 

Er kanskje litt dårlig på å finne på ting å snakke om eller og få folk interressert da jeg har litt liten sosial erfaring :blush: Mener jeg har grei innsikt på ting og da :tease:

Men jeg trur at jeg er en hyggelig kar som kan være artig å være meg når jeg er i gang hehe. :w00t:

 

Kontakte meg?

MSN / EMAIL er [email protected]

Du kan også sende PM på forumet.

 

Mvh, Håkon :thumbup:

Endret av Haygon
Lenke til kommentar

Hei og hopp!

 

Jeg er en 23 år gammel mann. Jeg stiller meg mer enn gjerne til disposisjon til å hjelpe noen som trenger det! Har litt erfaring med å "ta trengende under min vinge" (uff, hørtes klisjeeaktig ut).

 

Jeg er vel litt over gjennomsnittsalderen på forumet. Det betyr at jeg har vært igjennom det meste ungdomstiden har å innebære:

 

- Mobbing

- Ensomhet

- Venner

- Tap av venner

- Dyp forelskelse

- ...som har ført til kjærlighetssorg

- Lett forelskelse

 

Har et relativt stort omfang av interesser. Bil (ikke skruing), damer, FOTBALL, damer, poker, nevnte jeg damer? politikk, trening og det meste innen IT og den bransjen.

 

Dere kan sikkert få e-mailen ved behov!

 

Ta kontakt hvis du har noe på hjertet!

Lenke til kommentar

Hvis noen har lyst å snakke om noe er det bare å ta kontakt. Hadde vært kjekt å slå ann en prat i blant :thumbup: Eller er det kanskje noen som ville snakke med meg om noe de har problemer med, eller bare vill snakke om? :)

 

Er en gutt på 16 år med omtrent null venner og har blant annet:

* Lite sosial erfaring

* Lite/ingen venner

* Blitt dumpet etter et intenst og til dels langvarig ( 1 & 1/2 år) langdistanseforhold med noen fra utlandet

* Har ADHD

* Sletet med tunge depresjoner.

 

Sliter nå litt med sosialsituasjonen og blir lett forvirret / frustrert og mister litt håp. Noen ganger kan jeg være kjempeoptimistisk!

 

Ting som intresserer meg kan være :

* Gaming / PC ( Skal bygge ny pc veldig snart! )

* Trening? ( Skal prøve, prøvet og har gang på gang prøvd å engasjere meg i trening)

* Livet generelt.

:hmm:

 

Er kanskje litt dårlig på å finne på ting å snakke om eller og få folk interressert da jeg har litt liten sosial erfaring :blush: Mener jeg har grei innsikt på ting og da :tease:

Men jeg trur at jeg er en hyggelig kar som kan være artig å være meg når jeg er i gang hehe. :w00t:

 

Kontakte meg?

MSN / EMAIL er [email protected]

Du kan også sende PM på forumet.

 

Mvh, Håkon :thumbup:

 

 

Prøv å begynne på et treningssenter. Ting blir raskt mer seriøst og får et mer "profesjonelt" preg over seg som får deg til å tenke at det er mer "verdt" tiden din. Om du ikke får et program kan du spørre om tips hos instruktører, folk på diskusjon.no, treningsforum eller google.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg er en jente som nettop fylte 18. Føler meg ofte litt ensom, og malplassert. Har alltid folk rundt meg, men av og til stenger jeg meg helt ute av det sosiale. Kunne gjerne tenke meg å snakke med noen, som kanskje kjenner seg igjen. Jeg er også en lukket person og har vanskeligheter med å åpne meg for mine nærmeste venner tilog med. Føler meg også deprimert, uten å egentlig ha en grunn. Hjelp?

Lenke til kommentar

Hmm, jeg er en jente som nettop fylte 18. Føler meg ofte litt ensom, og malplassert. Har alltid folk rundt meg, men av og til stenger jeg meg helt ute av det sosiale. Kunne gjerne tenke meg å snakke med noen, som kanskje kjenner seg igjen. Jeg er også en lukket person og har vanskeligheter med å åpne meg for mine nærmeste venner tilog med. Føler meg også deprimert, uten å egentlig ha en grunn. Hjelp?

 

Jeg hadde det på samme måte da jeg var på din alder. Passa godt inn på skola, hadde mange jeg kunne være sammen med, men av en eller annen grunn endte det bestandig med at jeg så dem på skola, og så ble det med det. Det er egentlig ganske likt nå når jeg går på universitetet, har lite kontakt med de jeg studerer sammen med, men har heldigvis noen gode venner jeg ser et par ganger i uka. For meg endret det seg da jeg først tok motet til meg og åpna meg for ei venninne. Jeg la ut alt som plaga meg, og hun kunne fortelle meg om hennes problemer. Sammen kom vi som oftest fram til en løsning, og det å kunne få luftet problemer og høre hva andre syntes var en øyeåpner for meg. Etter det har det blitt lettere å snakke åpent om hva jeg synes og mener om ting, selv overfor "de ikke nærmeste" vennene mine. Sliter fortsatt litt med å kunne være helt ærlig ("Gud, jeg kan jo ikke fortelle dette! Hva vil de tro om meg!"), men jeg har lært at jeg er ikke så jævlig sær som jeg kanskje selv synes, pluss at de som virkelig bryr seg om meg synes det bare er kult at jeg blabrer i vei om ting som er helt irrelevante.

Så mitt tips, råd, whatnot, er at ting går seg til. Hvis du bare tør å ta det første steget, finn en som du stoler på, og hopper uti det, vil du ikke angre. Det er en verden der ute der DU faktisk har noe å si! :D

 

Send PM om du vil snakke mer :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden jeg la inn ett innlegg på denne tråden en gang så ligger den som et mareritt i innleggslista mi...blir aldri kvitt denne. Litt pinlig når jeg har på pc-en og skal inn her så spretter denne tråden opp markert for gud og hvermann.

 

Hvordan løser jeg dette?

K9s F9s.

 

<^ semi-høy IQ gutt/ung mann som har valgt den smale sti.

Kan alt for mye om konspirasjonsteorier til å bli tatt seriøst av andre i samme IQ-gruppe.

Trenger du å le av noen med høy IQ med ville idéer? I'm the man!

Lenke til kommentar
Siden jeg la inn ett innlegg på denne tråden en gang så ligger den som et mareritt i innleggslista mi...blir aldri kvitt denne. Litt pinlig når jeg har på pc-en og skal inn her så spretter denne tråden opp markert for gud og hvermann.

 

Hvordan løser jeg dette?

Det løser du enkelt og greit ved å trykke på administrer-knappen som befinner under Mine innlegg. Dernest huker du vekk denne tråden.

 

En annen løsning er at jeg kan sensurere dine innlegg her inne (slette). Om du skulle samtykke, så klart. Tolker det dithen at du ikke vil ha noe med denne tråden her å gjøre. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Legger meg til på lista (ikke sett tråden før nå etter år på forumet!!):

 

Om meg:

Gutt på 24 år, bor i Trondheim. Opprinnelig fra Hamar.

- Er svært ærlig

- Istand til å være objektiv når det trengs

- Svært glad i å gruble over ting i lag med andre - finne flere veier som leder til løsningen'ish :p

- Har erfaring med mobbing, samliv/samlivsproblemer/samlivsbrudd, hjertesorg, tillitsproblemer ovenfor andre, identitetskriser - enten iform av selvopplevd eller hjulpet en nær venn.

- Send PM først, så kan du få mail/skype adresse. Har heller ingenting imot å møte folk for en kopp kaffe eller gå tur med hunden f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...