Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker å legge meg til på lista.

 

Grunnleggende informasjon:

 

- Gutt, 17.

- Har erfaring med: Depresjon, mobbing,sosial-angst, problemer med selvtillit, osv.

 

Jeg kan bistå i andre tilfeller også. :-)

 

Trenger du noen å prate med?

Legg til: [email protected]

Send meg gjerne PM på forhånd. :)

Endret av Bitxia
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For all del, om noen ønsker svar fra meg, så er det bare å ta kontakt. En ting jeg savner i førstepost er i det minste alder/fødselsår for brukerne. Om jeg ønsker å snakke om hva jeg gjør neste år, eller problemer iforhold til forhold med jenter/samboerskap og whatnot, så har jeg ingen interesse av å snakke med en 16-17-åring uavhengig av hvor mye de selv måtte føle at de kan. Kan se for meg enda eldre og voksne brukere kan ha interesse av å snakke med folk erfarne til det de ønsker.

 

Har ikke noe ønske om å aktivt gå ut med min mailadresse, men du får tak i den lett ved å sende en liten PM.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg noen å prate med.

Er en 19 år gammel gutt som sliter med depresjon og sosial angst for å nevne noe.

Har ingen venner å prate med, så hadde satt veldig stor pris på om det noen som har et øre til lån.

 

Edit: Ble kontaktet av noen nå. (Så setter request på pause :))

 

Når jeg tenker over det så prater jeg gjerne med hvem som helst som er villig til å høre på mitt galskap, så om noen andre veldig gjerne skulle ønske å prate med meg så er jeg åpen for alt. (Kanskje litt for optimistisk her?)

Endret av Stareng
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nevnte tidligere at jeg er i militæret og derfor lite tilgjengelig for tiden, men nå er påsken her og den benyttes selvsagt i strøk der faktisk stabilt nett eksisterer (utrolig hva man får på 1222 meter over havet om dagen)

Så bare å ta kontakt hvis noen vil snakke om noe, mailadresse og ting jeg selv føler jeg har god erfaring med står i førstepost.

også mottakelig for sms-spam, be da om tlf-nummer via PM eller mail

 

Mvh

Kuldesjokk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...