Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

F.E.A.R finnes på PS3, men det var kanskje ikke den beste porten akkurat. Mener å huske det var en del ståhei rundt PS3 vs 360 porten den gangen :p

 

Selv spillte jeg igjennom det første spillet på PC i sin tid. F.E.A.R 2 var også ett godt spill, dette fullførte eg på 360. Føler nesten jeg må skaffe meg siste spill i serien også av den grunn :)

 

 

Aha, jeg googlet litt på noen nettbutikker men fant det ikke, men da kan jeg vel egentlig bare skaffe meg det til pc så lenge, så får jeg heller kose meg med 2 og 3 på PS3 !

 

 

For å være ærlig kommer det for mange gode spill fram mot jul....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som så kongen av Donkey Kong som nettopp gikk på NRK 2? En dokumentar om verdensrekordmiljøet rundt klassiske spill i USA, med fokus på to karer som skulle sette rekorden i Donkey Kong. Faktisk utrolig spennende, den amerikanske tittelen er King of Kongs: A fistfull of Quarters. Anbefaler dere på sjekke den ut.

Lenke til kommentar

Er nokså vilt spillår jeg har i vente

Startet året med å skaffe meg en PC samt 90 spill til PS3 og PC

Store spill som Little Big Planet 2, Killzone 3, Infamous 2, The Witcher 2 og Epic yarn. Flere som Dead space 2, Portal 2, Legend Of Zelda OoT 3D har gitt meg flerefoldige timer underholdning.

 

Resten av året ser jeg mest frem mot:

Uncharted 3

Resistance 3

Battlefield 3

Super Mario 3D

Mario Kart 3D

Deus Ex Human Revolution

Gears Of War 3

Halo HD Remake

Forza 4

Legend Of Zelda Skyward Sword

Ico/Shadow Of Colossus

Batman Arkham City

Rage

Elder Scrolls V Skyrim

Dark Souls

Splinter Cell Collection

Modern Warfare 3

 

Og alle disse må jeg kjøpe uansett pris!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe. Høsten ser helt vanvittig ut. :)

 

Dag 1:

Elder Scrolls V Skyrim

Gears of War 3

Resident Evil 4 HD

Trine 2

Fez

Retro City Rampage

 

Spill som blir kjøpt inn før eller senere:

Assassin's Creed Revelations

LoZ: Skyward Sword

Batman Arkham City

Halo CE Anniversary

Saints Row The Third

 

Fortsatt litt usikker på:

Rage

Sonic Generations

Rayman Origins

Deus Ex Human Revelation

The Gunstringer

Forza Motorsport 4

 

Jeg har egentlig sluttet å kjøpe butikkspill på dag 1, men det var umulig å motstå Gears 3 for 333kr. Skyrim kan på sin side ende opp med å bli et av de sjeldne tilfellene der jeg betaler full pris for spillet. Spillet ser griselekkert ut. :)

Lenke til kommentar

Blir bare 360-spill på meg i resten av 2011.

 

Dag 1

Gears of War 3

Saints Row: The Third

Assassin's Creed Revelations (Byttet forhåndsbestilling fra Deus Ex til dette)

Halo CE HD

BF3

 

Hvis pengene rekker til dag 1/nærheten av release

Rage

MGS HD Collection

RE4 HD

 

 

Ved/for jul

Skyrim

COD: MW3

 

 

Tilbud / Nyåret

Deus Ex

Batman Arkham City

The Gunstringer (Med Fruit Ninja Kinect)

Forza 4

Uncharted 3

Lenke til kommentar

Min liste strekker seg lengre en de fleste ser jeg over flere plattformer! Noe som er en bra ting i mine øyner.

Selvfølgelig ender multiplattformspill de fleste av de på min pc framover pga støtte for 1080p og 60 FPS! Og heldigvis har jeg bestilt og betalt flere av titlene jeg skal ha.

 

Som sagt så spiller jeg på alle mine maskiner, og viser ikke noe tegn til favorisering!

For å sitere meg selv så ser lista slik ut der jeg har valgt mine spill til utvalgte plattformer som jeg håper og tror rekker dette året:

 

PS3:

Uncharted 3

Splinter Cell Collection

Resistance 3

Ico/Shadow Of Colossus

Dark Souls

 

PC:

Battlefield 3

RAGE

The Elder Scrolls V Skyrim

Batman Arkham City

Deus Ex Human Revolution

FIFA 12

 

3DS:

Super Mario 3D

Mario Kart 3D

Luigis Mansion 2

 

Wii:

Legend Of Zelda Skyward Sword

 

360:

Gears Of War 3

Forza Motorsport 4

Halo Remake

Call Of Duty Modern Warfare 3

 

Im evolved and beyond many gamers out there! ;)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Im evolved and beyond many gamers out there! ;)

Tja. Du er i det minste mer arrogant enn de fleste. Nøyaktig hva er det som gjør deg mer utviklet enn folk som f. eks bare spiller Fifa og COD på en spesifikk konsoll?

 

Jeg spiller flere forskjellige spill og derfor sa jeg det utsagnet. Forskjellige maskiner, forskjellige sjangrer.

Og derfor jeg tror jeg er litt over den vanlige gameren der ute..

 

Jeg heier heller ikke med en maskin som folk der ute tror, og det er mange av de der ute som er faktisk etter meg og hakker paa alt jeg skriver osv. Skulle tro jeg har gjort noe galt.

 

Men hva tror du som har gjort meg saa kritisk til X360 som en maskin da. Det er 360 gamere som har gjort meg slik, faatt et daarlig bilde av 360 som en maskin og dens brukere. Eneste de kan er aa personangripe meg bare fordi jeg eier flere maskiner. Ikke alle er slik, men mange jeg har tidligere m0tt.

 

Men nok om meg, det kan taes via PM. Rapportert.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller flere forskjellige spill og derfor sa jeg det utsagnet. Forskjellige maskiner, forskjellige sjangrer.

Og derfor jeg tror jeg er litt over den vanlige gameren der ute..

Deg om det. Grunnen til at jeg kommenterte posten er at jeg ikke har noe som helst til overs for slike elitistiske holdninger. Du har kanskje flere alternativ enn mange andre, men det gjør deg ikke til en mer utviklet gamer. Personlig mener jeg at måten en oppfører seg i forhold til mediet og andre gamere er viktigere enn fysiske eiendeler, men jeg ønsker samtidig ikke påstå at noen er "more evolved" enn andre.

 

Men nok om meg, det kan taes via PM. Rapportert.

Oh please. Det var du som la opp til diskusjonen ved å kommentere at du er "mer evolved" enn andre gamere. Da har du vel rapportert din egen post også?

 

Aaaaanyway.... Resident Evil 4 og Code Veronica HD kommer til XBL og PSN. den 27. september. Noen andre som gleder seg? :)

Capcom's considerable presence at Comic-Con 2011 has mostly revolved around two major fighting games - Ultimate Marvel vs. Capcom 3 and Street Fighter X Tekken. Today, during its Resident Evil panel, the publisher gave fans of the Resident Evil franchise a bit of good news - specific release dates for Resident Evil 4 HD and Resident Evil: Code Veronica HD.

 

Resident Evil 4 HD will be available on September 20. Resident Evil: Code Veronica HD will be available on September 27. Both titles will be available on Xbox Live Games on Demand and PSN.

 

In addition to high resolution visuals, both games will support achievements and trophies. Resident Evil 4 HD will include the additional content that was added to the series throughout its various iterations. Capcom didn't specify what each game would cost, but did say gamers could expect "budget pricing

http://uk.ps3.ign.com/articles/118/1183773p1.html

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Tror jeg har sett Toman skrive flere hundre ganger bare i år, om alt han gleder seg til.

 

Så tar han å lister de alle opp. Gud humor, og Toman hvis du ser deg selv som den største nerden som bruker 5-6 timer hver dag med spill. Så skal du få lov til det.

 

Tror dessverre ikke det er du som har "evolvet" deg.

 

Anyways, fullførte nettopp Bastion, likte det svært godt, en av de beste xbla spillene du kan finne etter min mening.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Tror jeg har sett Toman skrive flere hundre ganger bare i år, om alt han gleder seg til.

 

Så tar han å lister de alle opp. Gud humor, og Toman hvis du ser deg selv som den største nerden som bruker 5-6 timer hver dag med spill. Så skal du få lov til det.

 

Tror dessverre ikke det er du som har "evolvet" deg.

 

Anyways, fullførte nettopp Bastion, likte det svært godt, en av de beste xbla spillene du kan finne etter min mening.

 

Spiller nok mere en 5-6 timer ja.

Si ca 10 timer hver dag pluss noen timer aktivitet på forumer og sjekke spillnyheter! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...