Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater å reise meg opp av sofaen for å bytte spill, så er enig med Toman. La oss start en demo mot dette greiene Microsoft driver med.

Det er ikke derfor jeg ikke liker å bytte disk, min grunn til det er det er så gammeldags. Men for all del, spiller jo oppreist hele tiden med Kinect, 2-5 timer uka, det får jammen holde :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hater å reise meg opp av sofaen for å bytte spill, så er enig med Toman. La oss start en demo mot dette greiene Microsoft driver med.

Det er ikke derfor jeg ikke liker å bytte disk, min grunn til det er det er så gammeldags. Men for all del, spiller jo oppreist hele tiden med Kinect, 2-5 timer uka, det får jammen holde :p

Hvorfor skal det ha noe å si at det er så gammeldags når det tydeligvis er nostalgi som driver spillindustrien i dag?

Lenke til kommentar

PC versjonen, 50,- billigere og bedre grafikk, jeg tok Rage på amazon.co.uk til 185,- til PC. Du kan alltids koble opp en 360 kontroller viss du har :)

Får bare håpe at kursen på pund holder seg stødig inn mot lanseringen av RAGE :)

 

Heller mest mot PC ja. Det eneste dumme er at det bruker GFWL, noe jeg ikke er så glad i.

 

Edit: Det koster 25 pund der nå, noe som vil si 219 kroner.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Disken skal inn engang så spille resten. Det er ihvertfall det jeg mener. Greit å ha spill på 360 eller Ps3 som er kjøpt via games on demand eller psn der du bare navigere til spillet og vips du gamer. Men nestegenerasjon bør ha valget mellom fysiske spill og digitalt som spillere kan velge selv hvor de vil kjøpe det hen. Men jeg er mest ute etter disker, liker å samle dem opp ;)

Lenke til kommentar

PC versjonen, 50,- billigere og bedre grafikk, jeg tok Rage på amazon.co.uk til 185,- til PC. Du kan alltids koble opp en 360 kontroller viss du har :)

Får bare håpe at kursen på pund holder seg stødig inn mot lanseringen av RAGE :)

 

Heller mest mot PC ja. Det eneste dumme er at det bruker GFWL, noe jeg ikke er så glad i.

 

Edit: Det koster 25 pund der nå, noe som vil si 219 kroner.

Vil ikke ofret 1080p og bedre Aa bare for du ikke liker GFWL, men trodde spillet hadde kun games for windows og ikke games for windows live?

Jeg fikk det til 185,- du får avslag nouse der på super saver ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Siden jeg bygger samling, både fysiske spill og digitale spill så skal jeg kjøpe alle FF spillene på PSN. Blir kun 225kr for 6 spill. Stykkprisen for min del er tørt og ingenting.

 

Jeg vet ikke om jeg ville skaffet Final Fantasy VI på PSN når det finnes en bedre versjon på Virtual Console. Men styr unna Final Fantasy IV på Virtual Console, da det er en "tilpasset" versjon med latterlig lav vanskelighetsgrad, noe som heldigvis ble rettet opp i på PS1-utgivelsen.

 

De siste dagene har det blitt mye Wii her, og 360'n og PS3'n har vært avskrudd. Litt herlig med forandringer merker jeg.

 

Koselig å høre :) Er det Donkey Kong det går i eller?

Lenke til kommentar

En kamerat av dama kom innom med to spill etter at hun fortalte at vi hadde skaffet oss Wii. Super Mario Galaxy 2 og Silent Hill - Shattered Memories... jeg måtte teste SMG2, og er litt fortapt i det spillet akkurat nå, mens dama spilte igjennom SH-SM før i dag. Storveis.

 

5 maskiner daglig? Aiaiai... har ikke tid til det. Jeg har egentlig alt for liten tid til å spille alt jeg vil spille, se alt jeg vil se og høre alt jeg vil høre.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Siden jeg bygger samling, både fysiske spill og digitale spill så skal jeg kjøpe alle FF spillene på PSN. Blir kun 225kr for 6 spill. Stykkprisen for min del er tørt og ingenting.

 

Jeg vet ikke om jeg ville skaffet Final Fantasy VI på PSN når det finnes en bedre versjon på Virtual Console. Men styr unna Final Fantasy IV på Virtual Console, da det er en "tilpasset" versjon med latterlig lav vanskelighetsgrad, noe som heldigvis ble rettet opp i på PS1-utgivelsen.

 

De siste dagene har det blitt mye Wii her, og 360'n og PS3'n har vært avskrudd. Litt herlig med forandringer merker jeg.

 

Koselig å høre :) Er det Donkey Kong det går i eller?

 

Men fordelen med å ta de til PSN er fordi jeg kan spille dem på PSPen min også!

Lenke til kommentar

Her går det omtrent bare i DS for tiden, forsøker å spille gjennom Final Fantasy III, men synes DS-versjonen er helt latterlig dårlig. Dessverre er det den beste muligheten man har om man ikke vil sitte på en PC med emulator og språk-patch. Grunnspillet til Famicom er bra dog, er bare DS-versjonen jeg ikke liker så godt.

 

En kamerat av dama kom innom med to spill etter at hun fortalte at vi hadde skaffet oss Wii. Super Mario Galaxy 2 og Silent Hill - Shattered Memories... jeg måtte teste SMG2, og er litt fortapt i det spillet akkurat nå, mens dama spilte igjennom SH-SM før i dag. Storveis.

 

5 maskiner daglig? Aiaiai... har ikke tid til det. Jeg har egentlig alt for liten tid til å spille alt jeg vil spille, se alt jeg vil se og høre alt jeg vil høre.

 

Galaxy 2 er fantastisk ja, men Shattered Memories har jeg dessverre ikke fått tid til enda, står uåpnet i hyllen sammen med alt for mye annet :(

Lenke til kommentar

Super Mario Galaxy 2 er ikke bare fantastisk, det er så lidenskaplig bra at det setter skam i resten av plattform spillene der ute!! Beste Wii spillet hos meg ihvertfall, bak følger tett Super Mario Galaxy og Twilight Princess!

 

Bare Little Big Planet 1/2 av plattformspillene der ute som er i nærheten av det den gode rørleggeren jeg har vokst opp med gjør enda, nemlig og imponere meg!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...