Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ble dette vist først? Jeg husker tittelen og jeg har den på ønskelista. Det ser fortsatt kult ut, så jeg skal også prøve det.

 

Det husker jeg ikke, men det har vært pratet om lenge i og med at det er et samarbeid mellom Suda51 og fyren bak Resident Evil. Allerede da begynte jeg å glede meg, og nå ser jeg at det var det all grunn til!

 

Skal vente med Shadows Of The Damned og Child of Eden når de er under 200kr stykk, da kjøper jeg begge :)

 

Child of Eden har en nydelig intro, men som spill er det bare enda en musikkskyter i mine øyne. Og er det noe jeg er dritt lei er det musikkskyttere. Har forøvrig hørt rykter om at spillet kan fullføres på en times tid (dog aldri sett noen bekreftelse), så å vente på tilbud kan nok være smart.

Lenke til kommentar

Er ingen vits å tenke på backloggen sin som en negativ greie, se heller på det som positivt at det finnes så mange kule spill der ute som du har lyst til å spille!

 

Selv har jeg en backlog av flere hundre spill, men det gjør meg absolutt ingenting. Jeg tar meg tid, spiller ett og ett spill, og kommer nok aldri gjennom alt jeg har liggende, men så lenge jeg koser meg med det, så er det vel egentlig greit.

Lenke til kommentar

Nesten stressa over alle spilla som snart begynner å komme ut

 

backloggen min kommer jo til å bli vanvittig stor

 

Hvor diger er backloggen din da? :)

 

Min er vel rundt 25cm.. Hvis du legger alle spillene oppå hverandre.

 

Min er vel rundt 90 cm med spill som ikke er fullført eller testet i det hele tatt :)

Bare på PS3 har jeg liggende 35 spill enda jeg ikke har fullført eller spilt!

Lenke til kommentar

Nesten stressa over alle spilla som snart begynner å komme ut

 

backloggen min kommer jo til å bli vanvittig stor

 

Hvor diger er backloggen din da? :)

 

Min er vel rundt 25cm.. Hvis du legger alle spillene oppå hverandre.

 

Min er vel rundt 90 cm med spill som ikke er fullført eller testet i det hele tatt :)

Bare på PS3 har jeg liggende 35 spill enda jeg ikke har fullført eller spilt!

 

Var egentlig mest ment som en spøk fra min side, men tror ikke det var noen som tok den :p Men backloggen min er nok større enn 25cm. Vil tippe jeg har 25-30 spill jeg ikke har rørt enda. Spørs om jeg noen gang får fullført alt, for det kommer jo nye spill hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...