Gå til innhold

Ratchet and Clank anmeldelse hos Gametrailers


SpyHunterX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja fanboy-ordet er nok litt utvannet, men betydningen lever dessverre i beste velgående.

Joda, R&C ser greit nok ut, men å si at det er beste grafikken på PS3 sålangt blir litt i meste laget om du spør meg. Men uansett, er ikke mye vits i å krangle om grafikken da slikt er meget subjektivt, men selvfølgelig vil folk som elsker R&C også si at grafikken er den beste ever.

 

Når det kommer til sjanger så er det ikke mye å krangle om. Nå er det sikkert noen undersjangre osv. som skiller Heavenly Sword, Ninja Gaiden Sigma, og R&C, men at hovedsjangeren er tredjepersons action er vel ikke stort å si på.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

1up aka "Microsoft Defense Force".

Fordi de ga spillet en meget god score med 8.5? Dummeste jeg har hørt. 1UP har jo en av bransjens største Sony fans i stallen (Shane), så å kalle 1UP MDF er å skyte laaaangt over mål. Folk må tåle at spill til favorittkonsollen sin får noe annet enn bare skryt uten bli paranoide.

 

Dette spillet blir innkjøpt etter jul tenker jeg. Har så mye å spille fram til jul at dette må vente litt.

Lenke til kommentar
Nåh, Bakaxel er nok ikke alene om å sitte på den oppfatningen. Det er en generell forståelse for det bl.a. i NeoGaf forumet some er temmelig nøytralt.

 

1up gjengen med sine to 10'ere on en 9'er til Halo3 sier vel egentlig sitt. :roll:

Er det noe verre å gi 10 og 9 til Halo 3 enn til Ratchet da? De aller fleste nettstedene ga jo toppkarakter til Halo 3.

 

Hvis man hører på 1up podcastene (1up yours, EGM live, GFW radio etc) så slenger de dritt i alle retninger og kritiserer både Nintendo, Microsoft og Sony. Det finnes fans av alle konsollene der. Jeg sitter med et inntrykk av at Sony fans har blitt overfølsomme for kritkk og karakteriserer kritikere som Sony hater eller Microsoft elskere.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Egm ga spillet 8,5 , 9,0 og 9,5. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de lister det laveste noen ganger og det høyeste andre ganger. Jeg liker 1up og egm veldig godt, men de er litt MS defence force innimellom.

1UP og EGM har ikke de samme anmeldelsene. Der er stort sett noen andre som anmelder spillene på nettstedet enn i bladene. Det er bare Microsoft elskere som skriver anmeldelser på 1UP, mens EGM har Shane som redder Sony.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Alltid like morsomt å se kommentarene som følger av ein "dårlig" omtale :wee:

Vi husker vel alle den berømte Zelda: TP anmeldelsen av Gamespot, der spillet fikk 8.9. Gamespot ble jo umiddelbart framstilt som Nintendo hatere. Mer nylig var det jo Spillmagasinet som ble slaktet for terningkast 4 til Halo 3. Artig lesning ja.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Trenger bare en tråd OP... Men det ser jo stilig ut da, ikke samme wow faktor som Halo 3 kanskje men fortsatt bra... :)

 

R&C gruser Halo 3 når som helst! :D

 

Ser ut som folk ikke klarer å sammenligne FPS og plattformspill

Disse postene lager jo PS3 vs 360, skjerp dere....

 

Uansett så har jeg bestilt dette forlengst og gleder meg stort til det :D

Ratchet And Clank ftw!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Men uansett, er ikke mye vits i å krangle om grafikken da slikt er meget subjektivt

Det er vel kanskje det minst subjektive elementet man finner i spill.

 

Jeg henger meg også på lol@you-bølgen. Med mindre du har sett top-secret state-of-the-art PSP-spill som ikke har blitt visst til oss andre dødelige.

 

de har sikkert drukket beis eller noe.

Vurderte seriøst å gjøre det selv etter å ha lest påstanden din.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Men uansett, er ikke mye vits i å krangle om grafikken da slikt er meget subjektivt

Det er vel kanskje det minst subjektive elementet man finner i spill.

 

Jeg henger meg også på lol@you-bølgen. Med mindre du har sett top-secret state-of-the-art PSP-spill som ikke har blitt visst til oss andre dødelige.

 

de har sikkert drukket beis eller noe.

Vurderte seriøst å gjøre det selv etter å ha lest påstanden din.

 

Ja vær så snill, drikk ivei. Jeg synes ikke grafikken var noe å skryte av, men tydeligvis så går det ikke an å mene det her inne.

Lenke til kommentar
Ja vær så snill, drikk ivei. Jeg synes ikke grafikken var noe å skryte av, men tydeligvis så går det ikke an å mene det her inne.

 

Si meg, mener du grafikk som at du ikke liker stilen eller mener du grafikk teknisk som antall polygoner, lyssetting og effekter, antialiasing og teksturer?

 

Aner at man snakker litt forbi hverandre her. Det er selvfølgelig lov å ikke like det man ser, men alvorlig talt; spillet er på høyde med Toy Story teknisk sett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...