Gå til innhold

Ratchet and Clank anmeldelse hos Gametrailers


SpyHunterX

Anbefalte innlegg

Egm ga spillet 8,5 , 9,0 og 9,5. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de lister det laveste noen ganger og det høyeste andre ganger. Jeg liker 1up og egm veldig godt, men de er litt MS defence force innimellom.

 

Det er det dummeste jeg har hørt! 1UP er seriøse, flinke folk, som ofte gir spill til både xbox 360 og Wii lavere karakter enn andre anmeldere. Redd for å si det gutter (og jenter?), men dere oppfører dere som fanboys nå (ikke bare retta til Tidus)

 

Trist..

 

Edit: Til deg som klager på karakter 9.4 - Herreguud! 9.4 er en VELDIG bra score..

 

Har vært inne masse på både microsoft og Nintendo forumene her inne mye. Men det er her jeg har funnet de verste fanboysa! (og flest) Skulle ønske folk kunne bry seg om spillene, og heller drite i hvilken konsoll de er til..

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Egm ga spillet 8,5 , 9,0 og 9,5. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de lister det laveste noen ganger og det høyeste andre ganger. Jeg liker 1up og egm veldig godt, men de er litt MS defence force innimellom.

 

Det er det dummeste jeg har hørt! 1UP er seriøse, flinke folk, som ofte gir spill til både xbox 360 og Wii lavere karakter enn andre anmeldere. Redd for å si det gutter (og jenter?), men dere oppfører dere som fanboys nå (ikke bare retta til Tidus)

 

Trist..

Har ikke noen formening om hvorvidt 1UP er tilhengere av det ene eller det andre, men som anmeldere mener jeg de er noe av det dårligste som er å oppdrive på et så høyt nivå. Må få lagt til at ikke alle er dårlige og at man fakitsk kan snuble over veldig bra artikler der, men kvalitetskontrollen er ikke god nok etter min mening.

 

Og hadde jeg likt dem hadde jeg nok uansett ikke hatt tålmodighet til å vente på de snegletrege serverne deres. Tar tid å browse sidene deres..

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Egm ga spillet 8,5 , 9,0 og 9,5. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de lister det laveste noen ganger og det høyeste andre ganger. Jeg liker 1up og egm veldig godt, men de er litt MS defence force innimellom.

 

Det er det dummeste jeg har hørt! 1UP er seriøse, flinke folk, som ofte gir spill til både xbox 360 og Wii lavere karakter enn andre anmeldere. Redd for å si det gutter (og jenter?), men dere oppfører dere som fanboys nå (ikke bare retta til Tidus)

 

Trist..

Har ikke noen formening om hvorvidt 1UP er tilhengere av det ene eller det andre, men som anmeldere mener jeg de er noe av det dårligste som er å oppdrive på et så høyt nivå.

 

Og hadde jeg likt dem hadde jeg nok uansett ikke hatt tålmodighet til å vente på de snegletrege serverne deres. Tar tid å browse sidene deres..

 

Virkelig? Synes omtalene deres er informative, morsomme og bra skrevet jeg. Og de er heller ikke for rause med karakterene (10/10 til Halo 3 er bare feil, men de kan ikke for at de har blitt bitt av basillen som så mange andre anmeldere ble :tease: )

Lenke til kommentar
Virkelig? Synes omtalene deres er informative, morsomme og bra skrevet jeg. Og de er heller ikke for rause med karakterene (10/10 til Halo 3 er bare feil, men de kan ikke for at de har blitt bitt av basillen som så mange andre anmeldere ble

Det blir vel en meningssak. Kan jo også hende at jeg har lest mer av det dårlige og mindre av det gode de har. Det lønner seg vel bare å finne noen man liker, og følge med på dem.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Jeg utplasserer to av mine mer dødelige smileys (med navnet Bob og Hoff) fra killersmileybanden til å vokte og utslette mer off topic som kommer. Ikke irriter dem, de er RBK supportere og ekstra bitter på at gullet kom hem denne uken. Så keep on topic, oppfør dere og vær de speiderguttene jeg vet at dere kan være.

 

 

post-15355-1193177996_thumb.gifpost-15355-1193177987_thumb.gif

 

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, slikt gjøres på pm. Don't hassel the Hoff.

Lenke til kommentar

Shamespot kan ta seg en bolle. Har de ikke noe å klage på finner de på noe fiksfakseri de mener er feil med.

 

IGN score var på sett og vis en nedtur, med tanke på Ratchet and Clank 3, det beste spillet sålangt i serien fikk 9.6. Dette skulle visstnok være enda bedre ifølge de fleste anmelderne, så derfor "nedtur". Det knuser jo selvfølgelig de fleste konkurrentene. Ikke noe å lage bråk om altså.

Lenke til kommentar
Shamespot kan ta seg en bolle. Har de ikke noe å klage på finner de på noe fiksfakseri de mener er feil med.

 

IGN score var på sett og vis en nedtur, med tanke på Ratchet and Clank 3, det beste spillet sålangt i serien fikk 9.6. Dette skulle visstnok være enda bedre ifølge de fleste anmelderne, så derfor "nedtur". Det knuser jo selvfølgelig de fleste konkurrentene. Ikke noe å lage bråk om altså.

 

Hvis det først går i flisespikkeri, IGN ga også Metroid Prime 3 dårligere karakter enn nr. 1 (og kanskje nr. 2), selv om de flere ganger sa at det var det beste i rekken. Spillet var bittelitt for likt de tidligere i serien, og ble derfor litt trukket. Skulle ikke forundre meg om det var det samme R&C3 også..

Lenke til kommentar
Ja det nytter vel ikke å si noe til fanboys uten at de slår seg sammen og begynner å latterliggjøre hele greia.

Tredjepersons actionspill er vel en sjanger?

 

Da vil jeg putte Warhawk, RB6V, Ghost Recon, Heavenly Sword, R&C osv osv i samme sjanger. Men det er noe som skurrer med hele greien da.

Lenke til kommentar
Ja det nytter vel ikke å si noe til fanboys uten at de slår seg sammen og begynner å latterliggjøre hele greia.

Tredjepersons actionspill er vel en sjanger?

 

Da vil jeg putte Warhawk, RB6V, Ghost Recon, Heavenly Sword, R&C osv osv i samme sjanger. Men det er noe som skurrer med hele greien da.

Ikke glem GTA!

Lenke til kommentar

Tatt fra IGN-forumet:

 

GameSpot say 7.5 out of 10

IGN say 9.4 out of 10

PSM Magazine say 9.5 out of 10

Pro-G say 9 out of 10

GameZone say 9.3 out of 10

Gaming Age say A-

PSX Extreme say 9 out of 10

UnderGroundOnline say A-

Gametrailers say 9 out of 10

GamerNode say 9.5 out of 10

 

 

Og 1UP gir 8.5, EGM gir 9.5, Gamepro gir 5/5.

 

Undrer litt på hva EDGE kommer til å gi. De ga Warhawk 8/10 og Heavenly Sword 6/10 hvis jeg ikke husker feil. EDGE er vel et av de mest kredible spillmagasinene i mine øyne, så det skal bli spennende. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...