Gå til innhold

Ratchet and Clank anmeldelse hos Gametrailers


SpyHunterX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger bare en tråd OP... Men det ser jo stilig ut da, ikke samme wow faktor som Halo 3 kanskje men fortsatt bra... :)

 

R&C gruser Halo 3 når som helst! :D

Kunne ikke sagt det bedre selv :D

 

Kommer helt ann på hva slags spill du liker det da.... Synes Halo 3 er konge i co-op, og noen utrolig kule cut- scenes....

Lenke til kommentar
It's definetly the best looking PS3 game on the marked.

 

Såpass ja, de har sikkert drukket beis eller noe.

Tilogmed PSP spill har jo bedre grafikk enn dette.

 

oida, grafikk er veldig smak og behag, men du satt det vel maks ut på spissen nå vel?

Seriøst, dette spillet med sin lyssetting og fargerike verdener gjør i hvertfall at jeg kan se hva de mener med den setningen..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Men heldigvis er grafikk i Ratchet & Clank noe av det beste noensinne innenfor denne type spill.

 

innenfor alle typer spill faktisk ;) R&C er vel et av spillende med best grafikk både utseende messig og teknisk hittil i "next-gen" klassen.

 

Tja, det er vel din mening. Personlig kan jeg nevne en haug med spill rett ut av hodet som har bedre grafikk enn R&C om du spør meg, men for og holde seg innen samme sjanger da så kan jeg jo bare nevne f.eks Ninja Gaiden Sigma og Heavenly Sword

Lenke til kommentar
Men heldigvis er grafikk i Ratchet & Clank noe av det beste noensinne innenfor denne type spill.

 

innenfor alle typer spill faktisk ;) R&C er vel et av spillende med best grafikk både utseende messig og teknisk hittil i "next-gen" klassen.

 

Tja, det er vel din mening. Personlig kan jeg nevne en haug med spill rett ut av hodet som har bedre grafikk enn R&C om du spør meg, men for og holde seg innen samme sjanger da så kan jeg jo bare nevne f.eks Ninja Gaiden Sigma og Heavenly Sword

 

You lost me... Samme sjanger?

Lenke til kommentar
Men heldigvis er grafikk i Ratchet & Clank noe av det beste noensinne innenfor denne type spill.

 

innenfor alle typer spill faktisk ;) R&C er vel et av spillende med best grafikk både utseende messig og teknisk hittil i "next-gen" klassen.

 

Tja, det er vel din mening. Personlig kan jeg nevne en haug med spill rett ut av hodet som har bedre grafikk enn R&C om du spør meg, men for og holde seg innen samme sjanger da så kan jeg jo bare nevne f.eks Ninja Gaiden Sigma og Heavenly Sword

 

You lost me... Samme sjanger?

 

Jeg tror han sikter til "trykke på knapper"-sjangeren. Eller "bruke kontroller"-sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...