Gå til innhold

Skepsis mot leger/tannleger, eller ikke?


Sonja84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker å dra til tannlegen, mest fordi jeg kan se på de små nervøse ungene, ikke på en creepy måte forresten :wee:. Stoler på tannlegen, og det er bare digg å få fluor på tennene, å borre gjør heller ikke så vondt for meg.

 

De eneste jeg ikke stoler på er sykepleierene som skal tappe blod, de er elendig hele gjengen.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Tannleger er det værste jeg vet, minner meg om den gangen jeg klarte å spy på tanleggen min fordi hun klarte å stikke en av de djevelske instrumentene sine for langt ned i halsen min. Har ikke syntes tannlegen har vært noe særlig etter det. :no:

Bwhahahaha. Greide du å spy på tannlegen din? Bra gjort! Lurer på hbordan tannlegedama reagerte jeg...

Lenke til kommentar

Da jeg var liten gikk jeg til en skummel skoletannlege. Kontorene luktet jævlig, og det var alltid en sånn varm trykket stemning der inne. Som om det ikke hadde blitt luftet ut på en halv evighet. Tannlegen var egentlig ikke så spesielt skummel i seg selv, men siden jeg har mange barndomsminner om smerter fra det kontoret, så blir det skummelt likevel.

 

Så flyttet jeg til Stavern, og tannlegen min der var tidenes hyggeligste dame. Hun hadde ikke peiling på hva hun drev med, og ødelagte en tann slik jeg måtte trekke den. Men likevel ble jeg kvitt tannlegeskrekken min der.

 

Leger funker de, så lenge jeg forstår hva de sier.

Lenke til kommentar
Særiøst?

Dessverre. =/

 

Er det sant? Kan jeg få spørre om hva som var bakgrunnen. Høres ikke bra ut

Etter mye smerter ble jeg henvist til ultralyd. Han sa det bare var et par småcyster som ville forsvinne av seg selv, og at det var HELT ufarlig. 2 dager etter våkner jeg med så store smerter at du aner ikke. Ambulansen kom, og rett inn på akutten. Det visste seg at det var 2 cyster på 11 cm hver som blokkerte blodtilførselen min. Så nå sitter jeg igjen med én eggleder og 1/3 av en eggstokk igjen.

Lenke til kommentar

Liker ikke tannleger fordi det virker ikke ut som de tenker på at kanskje pasienten ikke har det så behagelig.

Der sitter jeg og venter mens de holder på, jeg har ikke direkte frykt for tannleger.. så lenge ting blir fiksa så, men jeg hater at de kjører alt av dubbeditter inn i munnen min.. for så å begynne å røre rundt slik at ting skraper å gjør slik at jeg har mer vondt av det som har blitt puttet inn i munnen enn det jeg kom for.

 

Liker bare ikke leger fordi jeg kommer bare tid når det har skjedd noe dumt/galt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...