Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Episoden var jo egentlig kjip etter Bill døde... Alt det vanlige, de tror ikke på Jack, han som skulle forhøres fikk ikke snakket osv.. Gjesp.

 

Renee hadde en bra kommentar - hvis de hadde hørt på Jack, så hadde ingenting av det skjedd. Da hadde serien vært maks "12". :p

 

Da var det over til Heroes. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei 24 slutter aldri å overraske, kan ikke fatte at de gjorde SÅ forbanna lite ut av gissel situasjonen, nitrist. Og hun der dattera til president? Så irriterende og kjedelig. For og ikke snakke om dobbeltmoral I got a stick up my ass Moss. Joda her går vi imot vise presidenten sine ordre, men når Jack går imot ordre, ååå neeeeei. Trodde kanskje han lærte litt av den episoden, at ting ikke er svart hvitt. Gigantisk nedtur etter episode 12, men det skulle vel mye til for å holde nivået oppe. Men det kom seg jo litt på slutten :)

Lenke til kommentar

Hvordan i heeelvete skal jeg sove etter det? Fy faen, jeg syns episoden var knallbra. Spenningsnivået er så utrolig høyt, men fy faen, når Bill døde kom det et par tårer, seriøst. :(

 

No!!! Jeg skulle bare inn her å sjekke om det hele tatt kommer episode i dag, for jeg mente jeg hadde hørt om en pause. Og så fikk jeg denne slengt i trynet ... Helvette!

 

Sånn ellers kan vi vel kanskje prøve å holde ting i spoiler når episoden er såpass fersk. Det er nok få som allerede har sett den.

Lenke til kommentar

Det står USA sendeskjema tydelig i emnet, forslaget ditt fungerer ikke da.

 

Måten Bill døde på var laber ja, spesielt med tanke på at mange andre har dødd enten helt tilfeldig eller har offret seg funket det ikke så bra med Bill sin død vil jeg si. Uansett Bill vil jeg savne.

 

Dattra til presidenten er ikke spilt så bra, men herregud hun er så søt!(haha).

 

Håper ikke Jack må løpe fra myndighetene for lenge, synes vi har sett altfor mye av det de siste sesongene. Blir altfor deja vu.

 

Forresten var det steder eller personer gruppa til Hodges(Jon Voigt) skulle ta ut? Skjønte det helt ikke da jeg så episoden.

Lenke til kommentar

Er ikke så ofte tårene ligger i øyekroken etter å ha sett en TV-serie, men i dag gjorde dem det. Bye bye Bill :(

 

Knallbra start på episoden og en spennende slutt. Det i mellom var greit nok, men ikke noe mer egentlig. Blir vanskelig å vente til neste ukes episode, gleder meg noe sinnsykt :D

Lenke til kommentar
Sånn ellers kan vi vel kanskje prøve å holde ting i spoiler når episoden er såpass fersk.

 

Nei, de som ikke har sett episoden kan heller holde seg borte fra tråden i mellomtiden.

 

Ja, for det er jo sinnsykt mye arbeid å slenge inn en spoilertag ...! Herregud.

Selv om det er snakk om amerikansk sendeskjema, og dere formelt sett har all rett til å spoile hele episoder om dere så vil, så er det vel mulig å ta hensyn til folk som ikke gidder å sitte oppe til 5 på natten midt i uka?

 

Hadde det vært snakk om at episoden hadde vært ute en hel dag er det greit, men tror veldig få forventer at folk skal ha rukket å sett episoden OG spoilet det største som har skjedd hele sesongen før klokka er ni om morgenen.

 

Men forstår at det er mye å be om :ermm:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Som Jefecito sa; dette er en av de sjeldne gangene jeg måtte tvinge tårene unna. BILL! Hvorfor i helvete må alltid en viktig rollekarakter dø i hver sesong? Jeg er sint og skuffet, skuffet over at døden fikk så liten effekt på det som skjer nå.

 

Faen, hvis de dreper Aaron i neste sesong eller noe så kverker jeg manusforfatterne.

 

Jaja, spennende blir det med Juma og de andre folka... men Jack på rømmen som for hjelp av Renee, klisjé anyone?

Skuffende episode alt i alt, liker virkelig ikke datteren til presidenten nå... pluss at Moss er paragrafrytter til de grader. Også Bill da, blir helt oppgitt...

Lenke til kommentar

Håper, som mange andre her, at den neste episoden blir bedre enn dette. Tragisk at Bill måtte dø, en slik viktig karakter i denne sesongen. I tillegg begynner Mr. Larry Moss å irritere meg noe grusomt, kan gå imot visepresitenten, men støtter i Jack når han gjør tilnærmet det samme. For øvirig så håper jeg også at det ikke tar lang tid før Jack kommer på "lag" med myndighetene igjen, fare for at det kan blialt for mye av det samme stoffet dersom han må være på rømmen frem til sesongslutt.

Lenke til kommentar

Herrlighet som folk syter og griner, da. Det virker som om at noen med mange poster på forumet sin mening påvirker de andres. Oi, han med 4500 innlegger likte ikke episoden, jeg må skrive meg enig.

 

Helt enig i at Bill's død var et tragisk tap, men han hadde jo ikke noen stor plass i spillet lenger. CTU var hans sted, ikke som løpegutt for presidenten.

Synes episoden var knall jeg, selv om jeg savnet litt mer utav gisseldramaet. Det ble kanskje litt for kort, samt. Jumas opptreden...

 

Skal bli spennende å se hva neste episode bringer. Nå som leiemorderen for Jon Voights karakter slapp unna, tipper jeg at neste spor kommer ved hjelp ifra Tony eller afrikaner gutten som ble arrestert da han prøvde å drepe Renee.

Skal bli spennende! :)

 

Og datteren til presidenten minnet meg litt om Jack Bauers datter i personligheten. Synes programmet trenger enn litt sint datter (som til og med truer visepresidenten som var i ferd med å drite på seg).

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
Er ikke så ofte tårene ligger i øyekroken etter å ha sett en TV-serie, men i dag gjorde dem det. Bye bye Bill :(

 

Knallbra start på episoden og en spennende slutt. Det i mellom var greit nok, men ikke noe mer egentlig. Blir vanskelig å vente til neste ukes episode, gleder meg noe sinnsykt :D

 

Fantastisk episode! :D Likte egnetlig vrien med at Bill ofret seg. Det var jo heller ikke noen andre som egentlig kunne ha gjort det, pluss nå er det noe virkelig personlig som driver Jack, og det er jo veldig bra.

 

Angående signaturen din Jefecito: Det skal være "Unwilling and unable to look evil(not people som du har) in the eye, and deal with it" ;)

Lenke til kommentar
No!!! Jeg skulle bare inn her å sjekke om det hele tatt kommer episode i dag, for jeg mente jeg hadde hørt om en pause. Og så fikk jeg denne slengt i trynet ... Helvette!

 

Sånn ellers kan vi vel kanskje prøve å holde ting i spoiler når episoden er såpass fersk. Det er nok få som allerede har sett den.

Det var da massevis av poster om nedlasting av episoden, "nå kommer episoden om 1,5 time" osv før det innlegget. I tillegg dette:

Woho, nok en god episode!

 

SPOILER FOR DE SOM IKKE HAR SETT EPISODEN...

 

(snip)

Lenke til kommentar
Jaja, spennende blir det med Juma og de andre folka... men Jack på rømmen som for hjelp av Renee, klisjé anyone?

Skuffende episode alt i alt, liker virkelig ikke datteren til presidenten nå... pluss at Moss er paragrafrytter til de grader. Også Bill da, blir helt oppgitt...

 

 

Virker som de legger opp til at en eller annen gammel karakter skal gjøre et comeback for å "veie opp" for at Bill ble drept. Var uansett rørende å se at Bill ofret seg selv for at Presidenten og de andre skulle overleve. En herlig karakter.

 

Ender det med at Renee må "redde" Jack og alt blir en klisjeaktig sak da blir jeg meget meget skuffet. Synes ikke de passer i lag overhodet. Tar Audrey foran Renee anyday.

Lenke til kommentar
Ender det med at Renee må "redde" Jack og alt blir en klisjeaktig sak da blir jeg meget meget skuffet. Synes ikke de passer i lag overhodet. Tar Audrey foran Renee anyday.

Jeg og, men Audrey er jo en grønsak. Eller var det bare ekstrem stress? Husker ikke hva som skjedde med henne, bortsett fra den delen med kinesisk tortur som gjorde henne manisk...

 

Jeg trodde hele tiden Renee og Moss hadde noe på gang, men det ser dødfødt ut akkurat nå...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Noen som vet om Tony skal være med mer i denne sesongen, i så fall om han skal ha en ordtetlig rolle. Var 99 % sikker på at han skulle raide det hvite hus, men nei da.

 

Må innrømme at det hadde vært morro og sett Tony-one-man-army raide Det hvite hus. :) Men håper han blir mer med videre utover i sesongen, Tony er en karakter som jeg har sansen for. :)

Lenke til kommentar
Sånn ellers kan vi vel kanskje prøve å holde ting i spoiler når episoden er såpass fersk.

 

Nei, de som ikke har sett episoden kan heller holde seg borte fra tråden i mellomtiden.

 

Ja, for det er jo sinnsykt mye arbeid å slenge inn en spoilertag ...! Herregud.

Selv om det er snakk om amerikansk sendeskjema, og dere formelt sett har all rett til å spoile hele episoder om dere så vil, så er det vel mulig å ta hensyn til folk som ikke gidder å sitte oppe til 5 på natten midt i uka?

 

Hadde det vært snakk om at episoden hadde vært ute en hel dag er det greit, men tror veldig få forventer at folk skal ha rukket å sett episoden OG spoilet det største som har skjedd hele sesongen før klokka er ni om morgenen.

 

Men forstår at det er mye å be om :ermm:

 

Nå må du da gi deg med å syte. Når episoden er sendt er det meningen at vi skal diskutere episoden, og da skal det ikke være nødvendig å gjemme innholdet i spoilertags. Hvis du følger USA sendesskjema, noe tråden presiserer, får du selv sørge for å holde deg oppdatert om når episodene sendes. Jeg ser aldri episodene før ettermiddagen/kvelden, og derfor lar jeg være å besøke denne tråden inntil jeg har sett episoden. Det handler jo kun om å bruke hodet. Hvis du er usikker på om en episode er sendt eller ikke, så sjekker du andre steder - ikke her.

 

 

On topic: Som andre nevner, en liten nedtur etter forige ukes dobbeltepisoder. Dumt at det skulle være så lett å overliste Juma. Det som irriterer meg, er at Jack Bauer har reddet USA/verden 6 ganger tidligere, og at landet står i en gigantisk gjeld til han. Likevel blir han behandlet som dritt, arrestert og brukt der det er behov for han. Så er han helt, men blir likevel arrestert på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...