Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, nå har jeg sett begge episodene igjen. Og det var nesten like spennende altså. Det er pga. sånne episoder at jeg bare elsker tv serien 24. Ingen kan lage like mye spenning som denne serien gjør i f.eks den siste episoden i dag. Fy faen. :D

Lenke til kommentar

For noen episoder! Tenkte i utgangspunktet at det var latterlig lett å raide Det Hvite Hus, men denne Jonas Hodges har jo foret dem med all mulig info, koder, tegninger osv, så da var det jo bare for Juma og hans elitekommandoer å overraske Secret Service. Med tanke på dette og det faktum at han stod nærme Presidenten under innsverginga i Redemption, må han enten sitte høyt i regjeringen eller ha nære bånd med Taylor fra før.

 

Jeg lurer på hva som er i denne leveransen til Hodges. Enten så er det noe så kjedelig som diamanter, ellers så er det noe langt, langt skumlere.

Lenke til kommentar

HEEEERRREEEGUUUD :D Dette var sjukt. Evigheter siden 24 har vært så bra som nå, og vet dere hva? Jeg begynner faktisk å like Renee litt :p

 

Moro å se "Red Forman" igjen. Spiller en drittsekk, og han gjør det med glans. Passer perfekt i rollen, no doubt.

 

Jack er Jack som vi elsker han, og jeg gleder meg til å se hva han gjør i neste episode. Vedder på at den blir like epic! :D

Lenke til kommentar

Ja de klarte jo og hindre walkietalkie samtalene eller hva jack og co går med. For han hadde jo komunikasjon en bitte liten stund.

 

M.a.o uansett hva komunikasjon de hadde hatt der så ville ikke muligheten for å bruke det vært lenge nok til at det hadde hjulpet

 

Men ellers må jeg si at dette er 24 på sitt beste igjen. Nå skjer det jo bare så mye og så fort :D

 

Denne uken til neste episode kommer til å virke som en eeeeeeeeeeeeeeevighet. Kunne fint ha sett enda en time til nå :yes:

Lenke til kommentar

Jeg sa da ingenting om hva de gjorde.

 

wailer: Det burde være en telefon der.

DoktorBacon: De hadde kuttet ledningen

wailer: Mobiltelefon.

Peppep: De hadde jammet signalene.

 

Og uansett, "bare saboterte walke-talkiene"? Hvis du ser etter 18:55, så blir det skurr på sambandet mellom Aaron og Jack, og han sier "Damn it, Juma has cut off our communication.". Høres ut som jamming spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...