Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

24-banner.jpg

 

Sesong 7 nærmer seg fort og det er ikke mange månedene igjen nå, så nå er det jaggu meg på tide med en tråd for den kommende sesongen!

 

 

Regler

  • Vi diskuterer det amerikanske sendeskjemaet i denne tråden!
  • Alt av spoilere skal i spoilertags (dette gjelder all handling om fremtidige episoder, også det som er vist i trailere, lekket på nett og lignende)
  • Ikke noe snakk om piratkopiering (spesielt spørsmål om hvor og når episoder er på nett)

 

 

 

Skuespillerne

 

 

Kiefer Sutherland 150_0000010983_0000010234.jpg

Mary Lynn Rajskub marylynnrajskubt_sketchshow_240.jpg

James Morrison James%20Morrison.jpg

Colm Feore Feore_Colm_68025_150x200.jpg

Annie Wersching 739_1_10095.jpg

Bob Gunton 4925375412200631058PM_150x200.jpg

Jeffrey Nordling 180px-Tahna_los.jpg

Janeane Garofalo garofalo.jpg

Rhys Coiro 10p._SY90_.jpg

Cherry Jones WireImage_3131301.jpg

 

Også er det en skuespiller jeg setter i enda en spoiler da dette kan være en rimelige *STOR SPOILER*.. Nå er dere advart!

 

Carlos Bernard! :D:Dtony.jpg

 

Dette er visst troverdig, og rett fra FOX selv.. Noen som dreit seg ut i en pressemelding eller noe sånt..

 

 

 

 

 

 

Spoilere

 

For de som er interesserte i spoilere kan de gå til DENNE siden og lese. Her kan det være store spoilere!

 

For å lage spoilertags kan du gå til "Sett inn spesialelement og velge "Sett inn: SPOILER".

 

- Hva skjer om jeg oppdager en "spoiler"?

 

Rapporter det ved å trykke på p_report.gif-knappen og henvis gjerne til reglene i dette innlegget så fjerner en moderator spoleringen så snart som mulig.

 

 

Og jeg presiserer:

 

Alt av spoilere _skal_ i spoilertags!

 

 

Så hva tror dere om denne sesongen? Jeg tror den kommer til og bli helt knall! Spesielt ut fra de få spoilerne jeg vet om. Gleder meg skikkelig!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ah der var denne tråden kommet ja , den må inn i *mine innlegg*

den stooore spoileren har jeg ikke lest enda jeg , har hørt den skal være så stor :) at jeg blir ganske så nysjerrig :p

men jeg prøver å holde meg , har klart meg til nå. men er jo enda noen mnd til 24 starter så ..

 

Ikke les den ;) Jeg gjorde det, og selv om det var gøy å vite så angrer jeg også.

Gleder meg veldig til den nye sesongen. Har en følelse av at dette blir den sesongen til nå som vil skille seg mest ut fra de andre.

Lenke til kommentar
Ikke les den ;) Jeg gjorde det, og selv om det var gøy å vite så angrer jeg også.

Gleder meg veldig til den nye sesongen. Har en følelse av at dette blir den sesongen til nå som vil skille seg mest ut fra de andre.

Samme her egentlig, skulle gjerne likt og ikke visst det for å si det sånn, men kom egentlig over den ved en tilfeldighet.

 

Angående spoileren:

 

 

Synes det er helt konge om han kommer tilbake, men det skal jo sies at det spørs om det er så veldig troverdig i forhold til serien om det skjer da.. Men hvis han kommer tilbake for og bli så driter jeg _egentlig_ i hvordan det skjer og om det er troverdig.. :D

 

Lenke til kommentar
Får håpe skribentene kommer tilbake til de gode og glade dagene fra sesong 1 til 3. Begynner å bli litt lei den slappe skrivinga, som alltid fører til "insert explosion" eller "insert shoot out" når de går tom for ideer. Vi trenger flere gode karakterer, færre tåpelige intriger og mindre gjenbruk av plot.

Enig der, men tror det snur i år.. De skal visstnok gå helt ut av hele denne settinga med CTU, Det hvite hus og felten..

Lenke til kommentar

 

 

Håper ikke de dropper Carlos Bernard pga. det har lekket ut på nettet. De har jo forandret underveis pga. det før.

 

I sesong 5, han som måtte bli henrettet av Jack der (Husker ikke navnet) skulle jo opprinnelig overleve, men dette lekket ut på nettet, og de forandret det.

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Håper ikke de dropper Carlos Bernard pga. det har lekket ut på nettet. De har jo forandret underveis pga. det før.

 

I sesong 5, han som måtte bli henrettet av Jack der (Husker ikke navnet) skulle jo opprinnelig overleve, men dette lekket ut på nettet, og de forandret det.

 

 

 

Jepp, har tenkt på det samme egentlig. Hadde kanskje vært til alles beste om det ikke hadde lekket ut.. Men gud som jeg gleder meg om han kommer tilbake! :D

 

Lenke til kommentar
Får håpe skribentene kommer tilbake til de gode og glade dagene fra sesong 1 til 3. Begynner å bli litt lei den slappe skrivinga, som alltid fører til "insert explosion" eller "insert shoot out" når de går tom for ideer. Vi trenger flere gode karakterer, færre tåpelige intriger og mindre gjenbruk av plot.

Enig der, men tror det snur i år.. De skal visstnok gå helt ut av hele denne settinga med CTU, Det hvite hus og felten..

 

Ja, har også stor tro på denne sesongen, ettersom mange bak 24 innså etter sesong 6 at man har begynt å gå på tomgang. Men 24 på tomgang er fortsatt bedre enn det meste som går på TV. Ser forøvrig igjen sesong 2 nå, og selv da hadde man enkelte manusproblemer. Nevner bare Puma-Kim...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...