Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, skal bli spennende å se hvordan forfatterne vrir seg unna nå. Jeg lukter en Tony almeida one-man army :p

 

Jeg tror egentlig like mye på Renee. Det var ganske tydelig at svaret fra visepresidentene ikke tilfredstilte henne. Hun har jo ikke gjort annet enn å ikke følge ordrer etter at hun ble introdusert med Jack Bauer, så tviler på at hun ikke gjør noe mer nå. Men er veldig enig i at det hadde vært digg om Tony Almeda kjørte et vellykket one-man show!

 

edit; og den blunkinga til Jack ser ikke ut som noe annet enn ticks

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Disse episodene var utrolig bra. Etter at Mubako(?) ble tatt ble jeg litt redd for at det skulle komme en død periode, men tok grundig feil. Masse action og ting som skjer hele tiden. Jeg hadde ikke forventet at Jack skulle åpne døren. Han bruker ikke å være så føyelig. Det beste var jo når senatoren kjeftet på Jack når han hadde åpnet døren.

 

Dette blir en fin vår, nå som både 24 og Lost har funnet lyset igjen.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Jeg er nesten målløs, synes det kanskje gikk litt fort og lurte veldig på hva skjer nå og var på vei til å bli skuffet? - etter de fikk fatt på dubaku. Men få minutter etterpå var det rett på sporet igjen og jeg var 100% med igjen. At det går an å skape så mye følelser både opp og ned, og denne siste nå i white houset, er den mest vanvittige episoden jeg noen gang har sett. 24 er så ufattelig mye bedre en alt annet som noen gang har gått på tv, og som kommer til å gå på tv.

 

Jajamensan, her ble det mye lovprising, men herrrrrrrejemini så moro :D

 

Og hva kan man si om Juma? For en character, for en über villain, kald, rolig og jævlig, fantastisk. Jeg må ærlig si jeg satt og heiet på juma og co mens de stormet ze white house, rett og slett fordi jeg ville ha slike ville scener som vi har fått. Men når han fikk tak i dattera til president ble jeg bare lei og forbannet han :D Det er en helt absurd ting å si, men på mange måter er de helter, iallefall for mange mange folk der ute.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

2 spennende episoder ja!

 

 

Håper ikke Bill eller Aaron dør i neste episode, vi ser jo bla på preview'en til neste episode at Jack gråter. Larry Moss går også inn uten tillatelse.

 

 

Sånn, fikset spoiler. Trodde at preview'ene kom etter hver episode...

Endret av albertk
Lenke til kommentar

Håper ikke Bill eller Aaron dør i neste episode, vi ser jo bla på preview'en til neste episode at Jack gråter. Larry Moss går også inn uten tillatelse.

 

Er det noe sjanse for at det har noe med dattera hans å gjøre? Sett på IMDB at hun skal være med i denne sesongen...

 

 

Bra episoder dette, ble litt skremt da Aaron ble skutt. Han er en av favorittkarakterene mine... Vil ikke miste ham etter så lang tid i 24...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...