Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

spennende, utelukker det jo ikke helt at jack kansje dør etter sesong 8. Mulig sesong 8 blir den aller siste da? kunne blitt litt av en avslutting det ja

Blir spennende og se, Sesong 8 starter January 17th 2010. Gleder meg :)

 

Hehe, den videoen lå på dagbladet for halvannen, to måneder siden, så egentlig litt old news :p Men ja, gleder oss selvsagt til 17 Januar :D

 

Gleder meg jeg også! :D Blir spennende å se at det er så kort tid mellom sesongene denne gangen, så det kommer nok til å være en god del av de samme skuespillerene i sesong 8 som har vært med i denne sesongen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg kom til å tenke på: Alan Wilson var hjernen bak drapet på Palmer og Michelle, og nesten Tony og Chloe. Disse fordi de visste at Jack var i live etter s4. Fikk vi noen gang vite hvor Wilson & co fikk den informasjonen fra? Snakker vi lekasje? Chloe som muldvarp? Haha! :D

Lenke til kommentar

Hva syntes egentlig folk her om 24 sesong 2? Jeg mener å ha sett at den ofte havner på bunnen av rankinger (med unntak av sesong 6, selvfølgelig), noe jeg ikke forstår nå som jeg har sett den igjen. Jeg har nylig sett sesong 1 og 2 over en nokså kort periode, og må si meg imponert over begge to. Sesong 1 var nok best, men jeg syntes det var mer spenning i sesong 2. Eneste som var negativt med sesong 2, var at side-storyen med Kim var litt for synlig. Den fortsatte jo gjennom det meste av serien.

 

Men ellers, kanskje en av mine favoritter akkurat nå. Problemet er at det er sesong 7, 1 og 2 som jeg husker best. Sesong 3 og 4 husker jeg veldig lite av, og det er derfor jeg også skal se de før jeg bestemmer meg helt. ;)

Lenke til kommentar

Bra du ikke "spoilet noe"! Jeg så sesong 1 igjen en uke siden, og skal begynne med sesong 2 snart i denne uken en gang. Gleder meg, og skal si ifra hva jeg syns da. Har alltid hatt det lavere på listen min enn de fleste sesongene, kanskje du har rett, vi får se. :)

Lenke til kommentar

Ja, kanskje det. :) Men husk på at jeg husker lite av sesong 3 og 4, og at disse er bedre enn sesong 2, uten at jeg syntes sesong 2 er dårlig, altså at de andre bare er hakket bedre. :) Så skal bli spennende å se hva min liste ender opp med å bli.

 

Nei, nå skal jeg starte på sesong 3. :)

Lenke til kommentar

Njaa sesong 4 er ikke da man tenker på ordet "crap", det er vel bare en sesong som nærmer seg det og det er nok sesong 6 for alle. Tenkte alltid på sesong 2 og 4 som de svakeste av de første 5 sesongene, men med en rewatch nå kan jeg bekrefte alt. :)

 

Ja Zeke, husker egentlig alt som trenger å bli husket fra sesong 5. Den sesongen er noe av det beste jeg har sett på TV sammen med sesong 1. Blir ikke bedre!

Lenke til kommentar

Femmern var awesome. Charles Logan var jo en fantastisk skurkekarakter og husker jeg ble vilt overrasket da man fant ut at han var bad guy på slutten av en episode. Satt bare å måpte i sofaen da :p Holder på med sesong 3 som også var veldig bra. Spenningsnivået var meget høyt spesielt siden de spilte på mye følelser (Kim og Chase bla) og da blir det sjelden dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...