Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Fikk idag regning på noen hodelykter, og jeg sender de dermed i retur.. Det betyr at jeg må betale porto for at Bokklubben har prisfeil på sine nettsider. 120 kroner per pakke, og de var pakket slik at istedenfor at alt kom i en pakke, så kom det i to forskjellige, så jeg må betale 240 kroner i porto fordi bokklubben har en internettfeil.

 

Hvis det koster deg 120 kroner å sende hver tilbake, hvorfor betaler du ikke da bare 148 og får lykta?

 

Jeg fikk også en regning, men har sendt dem en epost og hørt litt. Hvis jeg ikke får svar, kommer jeg ikke til å betale.

 

 

Gjelder flere enn 1 lykt. Er vel snakk om ca 8-10 stykker eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk idag regning på noen hodelykter, og jeg sender de dermed i retur.. Det betyr at jeg må betale porto for at Bokklubben har prisfeil på sine nettsider. 120 kroner per pakke, og de var pakket slik at istedenfor at alt kom i en pakke, så kom det i to forskjellige, så jeg må betale 240 kroner i porto fordi bokklubben har en internettfeil.

 

Hvis det koster deg 120 kroner å sende hver tilbake, hvorfor betaler du ikke da bare 148 og får lykta?

 

Jeg fikk også en regning, men har sendt dem en epost og hørt litt. Hvis jeg ikke får svar, kommer jeg ikke til å betale.

 

 

Gjelder flere enn 1 lykt. Er vel snakk om ca 8-10 stykker eller noe.

 

Jeg forstår ikke helt problemet her? Er det ikke bare å ta alle lyktene å returnere samlet i en smartpakke?

Lenke til kommentar
Dere som har fått regning: Hvor mange lykter bestilte dere, og når fikk dere brev?

 

Goscinny ;)

 

Jeg bestilte én. Fakturaen ble sendt 28.11.2007. Tror jeg fikk den noen dager ut i Desember.

 

Men jeg har sendt en mail til dem, der jeg forklarer at jeg trodde hodelykta var en gave, og at jeg gikk ut ifra at fakturaen bare var en feil. Dersom de ikke svarer på mailen, så kan de ikke komme med purringer?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Robocop trilogy for over en måned siden, har fortsatt ikke fått den.

I mellomtiden har jeg fått 2 mail fra Bokklubben om at de skal sende

den så fort de får den inn.

 

Noen som har hatt en lignende opplevelse?

Endret av TomJ
Lenke til kommentar
Så treige de er med indiana jones dvden min da. la inn ordre 8 november og står fortsatt som registrert.

Har prøvd å sendt dem mail men har ikke fått noe svar. Utrolig dårlig service . har vente 1 mnd uten å hørt noe om hvorfor det tar så lang tid

Dei sendte min no :)

Lenke til kommentar

Hmm begynner å bli rimelig lei dette retur greiene nå. Ein uke siden eg sendte mail og ikkje svar ennå. Har aldri tatt så lang tid før. Sender ein til nå. Måtte le litt når eg lå merke til noe. Eg betale ein rekning på 61 kr i frakt tidligere i uken og de blitt regnet inn på bonus delen. Lurer på hvor lenge eg skal gidde å vente. Etter som dagene går frister det mer og mer og bestille de fra ein annen plass.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

Det de oppgir som leveringstid må man bare drite i. Har stått slikt på varer som har tatt to måneder også, så det må man bare ta med en klype salt. Og bestill for all del ikke julegaver derfra nå, skal garantere deg at de ikke kommer frem i tide når de både bruker lang tid på å sende pakkene og i tillegg sender dem som B-post, du kan jo selv se for deg hvor lang tid det vil ta midt i Postens julerush.

Lenke til kommentar
Det virker som at når det står leveringstid 2-7 dager så er det at de bruker 2-7 dager før de SENDER varen.

Så kommer selve postgangen som er ca 5-10 dager

 

Om jeg får en melding om at det sendes f.eks på mandag, så får jeg det på onsdagen (har hendt med torsdagen) samme uken..

Endret av Gautegutten
Lenke til kommentar

Bokklubben er usannsynlige trege, har hatt en del saker i bestilling der i snart 1 måned uten å ha fått noen tilbakemelding på tingenes tilstand. Det ser ut for at man rett og slett må regne med at det går 1 måned eller 2 ekstra på bestillinger fra Bokklubben i forhold til om man hadde bestilt det fra andre, mer pålitelige leverandører.

Lenke til kommentar
Vet du i det hele tatt om de har varen på lager?

Når de oppgir en leveringstid på mellom 10 og 20 dager for de aktuelle varene, burde man kunne regne med at de var såpass proffe at de overholdt det og i motsatt fall gi kunden tilbakemelding som forklarte problemet. Her sliter Bokklubben ganske mye ser det ut til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...