Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den enorme HD-greia? Har 50 tommers HD TV, vil det bli orgasmisk å spille PS3 på den da? I forhold til vanlig Xbox 360?

 

skjønner ikke helt hva du mener.. 360 sine spill er jo også i HD, så nei det er ikke orgasmisk forskjell.

 

Noen PS3 spill kjører i full HD, men for å benytte deg av det må 50tommeren din være FUll HD, og ikke HD-ready. Når det er sagt er ikke forskjellen på 720p og 1080p orgasmisk.

 

 

MEN, PS3 kan spille av blu-ray filmer, noe som er orgasmisk i forhold til DVD som er standard i 360.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er mulig å styre PS3 fra PSP. Med det mener jeg at jeg ønsker å bla primært i musikk for å spille det av fra PS3 gjennom anlegg uten å ha på TV.

 

Jeg vet at det er mulig å bla i innholdet og spille av det som er på PS3 via PSP (PS3 bildet kommer opp på PSP), men da kommer lyden også fra PSP. Jeg vil spille av lyden fra PS3 direkte gjennom anlegget...

Lenke til kommentar
Jeg stusser på hvordan jeg endrer mitt online kallenavn? Synes det er kjedelig å hete steffenm i f.eks Call of Duty. Har bladd igjennom kontoadministrasjon uten å bli noe særlig klokere. De enkelte spillene ser heller ikke ut til å ha noe. Må jeg lage en ny konto og miste all fremgangen i spillene?

 

Du må nok lage en ny konto hvis du vill skifte nick.

 

Vet det er dumt spørsmål, men hvordan lager jeg en ny konto? :ermm:

Lenke til kommentar

Kjøpte en brukt PS3.

Han som hadde den før hadde en playstation store konto på maskina.

Når jeg nå har laget meg ny konto på store.playstation.com/ så får jeg beskjed om at jeg ikke kan logge meg inn med en annen epost adresse. Hva er dette da???

 

Går det an å slette den andre kontoen på maskina eller???

 

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...