Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare si at Sony henger langt etter Microsoft når det gjelder online gaming, bruker dritlang tid og energi på å få fikset NAT og UPnP og hva f*** som må til for å spille online.

Merker jeg blir frustrert.

 

Nå har jeg akkurat gått til anskaffelse av en PS3 selv, kun i påvente av Final Fantasy Xiii som kommer en gang i løpet av året (kjøpte med Assassin's Creed som spill).

 

Nå er jeg ikke særlig fan av konsoll-gaming over nett, selv om jeg ikke har prøvd, men er det virkelig nødvendig med uPnP for å få det til å funke? Syns uPnP er en forbannelse til nettverk, da jeg liker å ha kontroll over hvilke porter som er åpne osv.

Og, typisk nok, er dette slik informasjon som produsenten aldri skriver i manualene til produktet sitt, så da lyder spørsmålet:

 

Kan man designere en port i ruteren til PS3, eller må den ha en port pr. spill? Eller må den rett og slett ha uPnP for å funke overhodet?

 

Takker for svar av alle typer. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vurderer PS3, MEN. Da jeg snakket med noen utenlandske folk jeg spiller med (fra blant annet USA) sa de at 40 GB var avsluttet produksjon på, og nå var det 60 og 80 GB som gjelder? De sa også at disse versjonene koster rundt 3000 NOK der de bor... er det derfor de selger 40 GB så billig i Norge nå? For å selge de bort i påvente av 60 og 80 GB? PS3 er ikke noe hast for meg før Final Fantasy kommer ut, så jeg kan godt vente. Men er det noen vits?

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...