Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Jeg stusser på hvordan jeg endrer mitt online kallenavn? Synes det er kjedelig å hete steffenm i f.eks Call of Duty. Har bladd igjennom kontoadministrasjon uten å bli noe særlig klokere. De enkelte spillene ser heller ikke ut til å ha noe. Må jeg lage en ny konto og miste all fremgangen i spillene?

 

Du må nok lage en ny konto hvis du vill skifte nick.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at de er trådløse, men tenkte kanskje at de hadde en kontakt i usb-en. Sånn som trådløse keyboard og mus på PC.

Hvor mange kontroller kan kobles til / Hvor mange kan spille om gangen ?

 

Opptil 7 kontrollere på en gang, spillet avgjør hvor mange som kan spille samtidig. :)

 

Du kan koble til en USB-hub dersom du trenger flere USB-porter.

Lenke til kommentar

Så forskjellen på 40gb og 60gb er at det er færre usb porter, ingen minnekort leser og at den ikke kan spille ps2 spill?

Vil det si at den har WiFi, og alt det andre som 60gb versionen har?

 

Grunnen til at jeg lurer er at jeg leste på en side at 40gb ikke har WiFi og mange færre muligheter enn det 60gb har..

 

Men da er det bare å vente til nyåret og se om den kanskje går litt ned i pris :p

Lenke til kommentar
Men da er det bare å vente til nyåret og se om den kanskje går litt ned i pris :p

Eller du kan kjøpe på Elkjøp som har 30 dagers bytterett. Vet du om en annen sammenlignbar (offline) butikk som selger PS3 billigere, får du mellomlegget tilbake. Jeg ser at Elprice selger til 3399,-. Kjøper du hos Elprice har du ikke 30 dagers åpent kjøp, og dermed ingen mulighet for å dra nytte av prisjusteringer de neste 30 dagene. Jeg har kjøpt mange ting hos Elkjøp som enten de eller andre konkurrenter har satt ned prisen på.

 

Så klarer du ikke å vente til januarsalget, kjøp hos Elkjøp nå og si at Elprice selger til 3399,-. Da får du mellomlegget (3995,- - 3399,-) tilbake samtidig som du kan dra nytte av potensielle prisjusteringer den neste mnd.

Lenke til kommentar

Hentet selv et eksemplar i dag hos elkjøp. Dette da jeg selv har tenkt å benytte meg av prisgarantien deres. Nevnte dette også for selger, som forsto meg godt, men han påsto at Elprice først måtte få inn nye. Orket ikke å jatte med han. Hva skulle dette ha å si for elkjøp og hvordan skal de holde kontroll med hva andre kjeder har inne på lager til enehvertid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...