Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du lager en ny, japansk, bruker. Du finner guide til dette ved å søke på google (jeg husker ikke helt hvor jeg fant den). Om det er snakk om japansk konto?

 

Eller skal du bare ha en ny norsk? I såfall er det vel "rett frem" (lag ny bruker->logg på->registrere).

Endret av Gjerviken
Lenke til kommentar

Har akkurat fått meg PS3 og skal logge inn på online delen. Det trådløse nettverket har koblet seg til og alt ser ut til å fungere, bortsett fra da jeg skal lage en account på Playstation network. Sign - id min funker ikke, har prøvd å skrive hotmailen min og passordet til den, men kommer bare "incorrect password or username"

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Karlson:

 

Du må inn på Playstation Store.

 

Ligger på hovedmenyen din viss du har laget deg en EU account

 

Må bare si at Sony henger langt etter Microsoft når det gjelder online gaming, bruker dritlang tid og energi på å få fikset NAT og UPnP og hva f*** som må til for å spille online.

Merker jeg blir frustrert.

 

Er det Sony sin feil at du bruker langt tid på å få fikset dette?

 

Og det to meg ti sekunder på å koble meg til nettet viss det er det du sliter med.Er ikke akuratt vanskelig å sette maskinen opp mot internett.

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke orket å gjort noe med det, for det kommer til å ta sin tid å få googlet alt som må gjøres og i tillegg gjøre det.

 

Føler med deg BebigBecut! Finnes det en enkel løsning på problemet Diesel? I så fall burde jeg kanskje få gjort noe med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...