Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan legger jeg ting inn på harddsiken på ps3? bruker tråløst og vil ha ting over fra pc men kan ikke se hd i nettverket.. (vista)

 

2 gode alternativer for overføring fra pc:

 

1. media sharing funksjonen under "avspilling" i windows media player

 

2. TVersity tversity.com

 

Begge deler er ganske lettvint å bruke, les faq eller søk på forumet her om du ikke får det til. Du kan IKKE kopiere fra harddisken på pcen din uten å ha et mediacentre kjørende (en av de to jeg har nevnt, windows media centre funker bare på xbox)

Lenke til kommentar

oki, takk.. ny med playstation..

men det er ikke mulig å kunne få den opp på windows maskinen som en delt harddsik?

 

noen gode sider for tips og triks til ps3? er det noe andre gode programmer man kan installere? hvor evt finne, hvilke os kan man legge inn? erfaringer på dette? evt legge inn media senter eller win? fått med meg at noen har linux på, samme hvilken versjon? noe som er viktig å huske på?

Lenke til kommentar

den så konge ut, skulle ønsket den lille hadde on/off mulighet.. hehe..

Noen som har andre alternativer? ingen norske sider som har dette?

 

får vente til neste lønning, da skal jeg faktisk også kjøpe samme tv som deg ;) men tror jeg går for 40"... evt prute litt på 46" samsung le40f86

Endret av BoC_SantaCruz
Lenke til kommentar
får vente til neste lønning, da skal jeg faktisk også kjøpe samme tv som deg ;) men tror jeg går for 40"... evt prute litt på 46" samsung le40f86

 

ikke et dumt valg det, men 40" er jo som reisetv å regne da ;)

Når du skal se film og spille er det jo rått med 46", om en ikke har prosjektor da :)

tror netonnet solgte 46tommeren billigst forresten..

Lenke til kommentar
vi får se når skatte- og ferie pengene kommer hva det blir

 

Btw folkens, noen som kan si meg om det er mulig å slå av ps3 systemet mens man er ute i hovedmenyen?

for når man spiller er det bare å trykke ps knappen og velge slå av.. det kan jeg ikke i hovedmenyen

Jo hvis du holder PS knappen inne så ;)

Lenke til kommentar
vi får se når skatte- og ferie pengene kommer hva det blir

 

Btw folkens, noen som kan si meg om det er mulig å slå av ps3 systemet mens man er ute i hovedmenyen?

for når man spiller er det bare å trykke ps knappen og velge slå av.. det kan jeg ikke i hovedmenyen

 

Gjør jo AKURATT det samme for å slå av i hovedmenyen som når du er inne i ett spill... PS knappen..og slå av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...