Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et problem:

hvis jeg spiller litt PS3 sitter på Folding@home eller bare lar den stå på, og skrur over på tv'en. etter ca. 30 min er jeg lei tv'en og vil tilbake igjen til PS3. Så skrur den seg ikke på. jeg trykker på Av+5(HDMI inngang), og da er bare skjermen helt blå! så jeg må skru ps3en av og så på igjen...slitsomt. hvordan få den til å ikke bli blå skjerm men at jeg kommer inn på ps3'en... har en JVC tv hvis det skulle hjelpe

 

edit: lurte på hvorfor jeg ikke finner MGS4 på den nye storen. noen i klassen lastet ned demoen på søndag før den ble opptadert. noen som vet hvor jeg finner den?

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar
Det er ingen MGS4 demo, men det er en Metal Gear Online beta (MGO). Den skal ligge der enda?! Veldig rart om den allerede er fjernet. Sjekk latest innpå Playstation Store.

hva er det for noe?..har lastet ned et skjermbilde, som var det eneste på Latest.

Hm, har hørt at den kanskje kan ha blitt fjernet.

Lenke til kommentar
Er det sånn at man kan laste ned en firmware som gjør at man kan bruke PS3en som tv tuner? Jeg har ingen PS3 atm, men hørte at dette var mulig.

 

nei er ingen form for antenneinngang på ps3, umulig.

 

Det er en boks under utvikling though, heter "PlayTV", ligger mange filmer på youtube og lignende.. men ingen vet når denne kommer.

Lenke til kommentar

Satan, jeg begynner å bli lei de dårlige online-muligheten til PS3.

 

For det første, det er jo helt klin umulig og kommunisere med venner mens man spiller. Det syns jeg var rimelig greit med xbox, vennedelen er lett tilgjengelig selvom man er midt i et spill. Her må man jo faktisk gå ut av hele spillet og til hovedmenyen for å lese en melding. Er jo ikke mulig å se hva klokka er engang når man trykker på PS3. Knappen.

 

Hele vennedelen er veldig mye mer komplisert enn den burde være. IMO burde det være et sted hvor man skulle kunne se hvem som er pålogga, når de var pålogga sist, og evnt hva de spiller. Samt at man kan kunne sende meldinger og invitere de med i spill. Uten å måtte gå avsluttet spillet og gå helt ut til hovedmenyen.

 

Nå spiller jeg kun med folk jeg har på MSN, ellers blir det bare quick game mot totalt ukjente.

 

Er noe sånt planlagt?

 

Er fullt klar over Home, men det er jo fantastisk tunvingt. Og gjør det ikke no lettere å invitere folk med i andre spille enn Home arcade-spillene?

Endret av cptZiggy
Lenke til kommentar

Hvordan Får jeg sett youtubefilmer o.l på ps3en?

Når jeg prøver å se en video så kommer det opp at jeg må laste ned Flash Player.Trykker på linken og der må jeg velge åssen type Internett/operativsystem eller hva man skal kalle det. Windows, mac, linux, solaris eller en annen og om det er mozilla, explorer, eller opera som jeg bruker. Jeg vet heller ikke hva jeg skal velge der så jeg prøvde alle, men da kom det opp: "Sett inn en lagringenhet". Kanskje ikke helt ordrett.

Noen som kan hjelpe meg her eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...