Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, jeg synes bandet har levert mye bra i nyere tid au, jeg. De første utgivelsene, Total Fucking Darkness (som nylig fikk en reutgivelse), The Principle of Evil Made Flesh, V Empire or Dark Faerytales in Phallustein, Dusk and Her Embrace og Cruelty and the Beast er helt konge (selv om sistnevnte lider av en meget svak produksjon. Men låtene i seg selv er fabelaktige!), og "nyere" skiver som Midian, Damnation and a Day og Hammer of the Witches er alle veldig gode album. Men Hammer of the Witches er bandets desidert beste album siden Cruelty and the Beast, og i motsetning til resten av skivene på 2000-tallet er det mindre heavy og goth metal, og mer black og thrash metal å spore. Langt mørkere, harderer og fetere. Glimrende cover art au.

 

Finnes en del gode låter på Nymphetamine, Godspeed on the Devil's Thunder, Darkly, Darkly, Venus Aversa og The Manticore and Other Horrors au, men de er alt for lange og ujevne, noe som fører til at man aldri hører på de. Thornography derimot er helt forferdelig fra start til slutt. En gigantisk katastrofe av et album.

 

https://www.youtube.com/watch?v=NB6MojXAUHM

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det noen som pleier å handle vinyl? Hvilke sjapper anbefales isåfall? 

Det er par plater jeg vil ha på vinyl, ramme inn og henge på veggen :) 

 

Opeth - Blackwater Park finner jeg stort sett bare i 2 LP variant, og er usikker på om den blir for "tjukk" for å ramme inn? 

Lenke til kommentar

Er det noen som pleier å handle vinyl? Hvilke sjapper anbefales isåfall? 

Det er par plater jeg vil ha på vinyl, ramme inn og henge på veggen :)

 

Opeth - Blackwater Park finner jeg stort sett bare i 2 LP variant, og er usikker på om den blir for "tjukk" for å ramme inn? 

Prøvde med 2 LP varianten i en gladsax-ramme fra ikea. Funker fint. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...