Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påstand: 90% av metallhuer er utrolig trangsynte når det gjelder musikk.

Jeg storkoser meg som en av de siste 10%ene. Spotify-listen min har alt fra Marilyn Manson til Marilyn Monroe, med svippturer innom country, Weird Al, Eminem og Bob Dylan. :)

 

Men uansett.

 

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hører forresten på 95% metal. Betyr det at jeg er trangsynt?

Så klart, kanskje på tide å skjerpe seg? Neida, selv hører jeg på artister som Toby Keith og Fattern med ironisk distanse. Ikke noe problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Er vel alltid noen slike som skal være kule og KUN høre på det hardeste av det harde. Og det er det.

 

Dog kjenner jeg ingen slike og er av den oppfatning basert på de jeg kjenner, at dette er folk som gaper over mange sjangre og innehar stor innsikt og musikalsk interesse generelt.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eldre Desaster er fett. Lost in the Ages, A Touch of Medieval Darkness, Hellfire's Dominion og Tyrants of the Netherworld er fire djevelsk fete utgivelser. Angelwhore og Divine Blasphemy er bra de au, men de mangler den absolutte fetheten fra tidligere utgivelser. De to siste skivene greier jeg meg fint uten.

 

 

 

Gamlevokalisten Okkulto som var vokalistet i bandets storhetstid fra 92-01 slapp nylig en EP med nybandet sitt, Eurynomos, au. Ligger en smakebit på nettet, og det låter skitbra.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...