Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå er hele siste plata til Lamb Of God, Sturm und Drang, sluppet - på Spotify også!

Har hørt gjennom en gang, og herregud for et album! Denne blir nok spilt myyye framover :D

 

Edit: De har faktisk fått med seg Chino fra Deftones på en av låtene, høres sykt rått ut med Randy sin stemme og hans side om side!

Endret av thyes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Undervurdert? Det er svært få ekstrem metal-vokalister som har fått like mye skryt over de siste 15 åra som nettopp han.

 

Synes Åkerfeldt anno 2015 er skikkelig stusselig, og jeg synes han har vært kjip i en del år nå. Men for en 10+ år siden var han helt konge. Var best fra 96-02, og han leverte aller, aller best på Resurrection Through Carnage.

Lenke til kommentar

Jøss, denne tråden har dødd ut mye i det siste. Mindre enn en halv side på en hel måned. Blir ikke akkurat ereksjon av det...

 

Får vel gjøre noe med det. Her er i hvert fall noe som kan rykke i dansefoten. In crust we trust.

 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Undervurdert? Det er svært få ekstrem metal-vokalister som har fått like mye skryt over de siste 15 åra som nettopp han.

 

Synes Åkerfeldt anno 2015 er skikkelig stusselig, og jeg synes han har vært kjip i en del år nå. Men for en 10+ år siden var han helt konge. Var best fra 96-02, og han leverte aller, aller best på Resurrection Through Carnage.

 

Ja jeg vet ikke, mulig han er godt ansett i metalmiljøet internasjonalt, men det virker som alle jeg snakker med er litt sånn "Joda, Opeth er jo helt ok de". 

 

De siste to platene synes jeg ikke var helt i toppsjiktet, men før det har de jo noen perler av noen album. 

 

Edit: Takk for tipset forresten! Jeg hadde ikke hørt om Resurrection Through Carnage, og heller ikke gruppa Bloodbath - sitter å hører på Spotify nå, virker lovende! Mørkere enn Opeth, men fortsatt, dette kan jeg bli glad i!

Endret av thyes
Lenke til kommentar

Kom nettopp over noe jævlig skitten black/thrash. Svenske Nifelheim. Det svinger og det sparkes så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ohh, dette bandet skal det drikkes mye øl til i tiden fremover!

 

Lenke til kommentar

Kom nettopp over noe jævlig skitten black/thrash. Svenske Nifelheim. Det svinger og det sparkes så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Ohh, dette bandet skal det drikkes mye øl til i tiden fremover!

 

 

Var på Tons of Rock i år. Lagde bra stemning. Scene-showet deres var også ganske mørkt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...