Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du liker de to første skivene til Wolves in the Throne Room er utvilsomt Weakling å anbefale. Det er mørkere, råere og langt mer episk, men det finnes ingen tvil om at Weakling var en av Wolves in the Throne Rooms største inspirasjoner på denne tiden.

 

 

 

Og noen få andre band som burde glede deg:

 

Woman Is the Earth

 

When Woods Make Graves

Lenke til kommentar

Jeg syns det er flaut og at han burde skjemmes. En unnskyldning eller en bekreftelse burde han jo også komme med. Det er "ok" å ha ulike meninger, men man må da kunne stå for det. Rasisme derimot er noe man burde holde for seg selv eller i allfall for lukkede dører med venner. Det er ok å være imot rasisme, men da burde man beklage hvis man driter seg ut, noe de fleste har gjort eller vil gjøre en og annen gang.

 

Det ser helt tydelig ut som at han roper "white power", men har ikke noe utdannelse i å lese lepper.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gleder meg til Laudata. Var helt massivt i fjor, og jeg forventer noe av det samme i år. Håper Slagmaur gjør en bedre figur nå enn de gjorde på Inferno, for Infernogiggen var en flau affære. Drøyt dårlig faktisk.

 

Gleder meg forsåvidt til alt, men jeg antar at Mgla og The Ruins of Beverast blir høydepunktene. Burde bli det. Aldri sett sistnevte live før, så det blir veldig spennende.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...