Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på undervurdert, eventuelt bare oversette plater (noe denne er, ikke undervurdert) må denne nevnes:

 

1w.jpg

 

Gullplate som virkelig hadde fortjent sytten lass med oppmerksomhet. Det er jo et album som er veldig godt likt av de som kjenner til skiva, men det er dessverre sjeldent man hører folk prate om den. Max knall!

Lenke til kommentar

Noen her som har greie på trance? Jeg vet selvsagt at jeg er i metal-tråden, men jeg henvender meg heller her. Jeg har begge beina godt plantet i metallverdenen, men av og til er det greit med litt variasjon.

 

Er i utgangspunktet på jakt etter låter ala Mauro Picotto - Komodo/Proximus etc.

 

Spent på om noen har noe å bidra med...

Lenke til kommentar

Er i utgangspunktet på jakt etter låter ala Mauro Picotto - Komodo/Proximus etc.

 

Spent på om noen har noe å bidra med...

 

Har ikke så veldig peil på trance-delen av elektronisk musikk, men en av de låtene jeg liker best av det jeg har hørt er

 

 

 

 

 

 

Ellers må jeg si at alt Picotto spyttet ut under trance-perioden sin stort sett er ren søppel. Når han begynte med techno ble det mer fart på sakenn, ref remiksen av Chris Liebing - String Theory og låter som Darkroom (eller noe sånt, husker ikke helt nå lenger).

Lenke til kommentar

Manowar har de mest cheesy albumomslagene :p

Utvilsomt røtne på albumomslag.

Det er enkelt å ignorere obsternasige kjerringer som sutrer over mannemusikk.

Takk gudene for det.

 

Lord of Steel, den nyeste skiva til Manowar, kom i posten i dag. Er på første gjennomhøring nå, virker som om de er litt mer tilbake til old school-manowarsound. Klager ikke, jeg liker godt God of War-opplegget deres, men det er nok like greit at de går litt vekk fra det igjen. Kunne fort blitt for mye av det gode.

Lenke til kommentar

Ikke på de 4 første skivene deres, det er det akkurat så mye godt man trenger. Into Glory Ride og Hail to England er best, og det er også de skivene med de beste coverne. Intro Glory Ride vinner coverduellen, mens Hail to England vinner musikkduellen. To Jævlig bra skiver!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...