Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke på de 4 første skivene deres, det er det akkurat så mye godt man trenger. Into Glory Ride og Hail to England er best, og det er også de skivene med de beste coverne. Intro Glory Ride vinner coverduellen, mens Hail to England vinner musikkduellen. To Jævlig bra skiver!

Enig, Hail to England er garantert på min topp ti beste album-liste.

 

Og ja, "røten" er litt sånn ekstra råtten. ;)

Lenke til kommentar

Ser Hellhammer "Demon Entrails" trippel picture-disc er å få tak i på cmdistro i alle fall...

 

Det er vel godt nytt det.

 

Pre-order enda, men.

Noen som har lagt inn ordre noesteds på den? :)

 

"

 

Due to the unbroken high demand Century Media Records will do another print run the super rare vinyl version of HELLHAMMER’s classic release “Demon Entrails” (including the band’s entire demo discography). For the first and last time this luxurious 3LP set will be made available on picture vinyl. Be sure to get your copy while stocks are available. This release is worldwide limited to only 1000 copies.

 

PRE-ORDER WILL SHIP DURING THE WEEK OF 17.12.2012 (we ship pre-orders with the intention of street date arrival, but this is not guaranteed). ANY ITEMS ORDERED WITH THIS ITEM WILL BE HELD UNTIL THIS ITEM SHIPS"

Endret av Crowned in 86
Lenke til kommentar

Frister, men samtidig ikke. Picture-disc er ikke favoritten. Men kanskje det ikke er så dumt å kjøpe en kopi og heller se om man finner noen som vil bytte med den første utgivelsen på vanlig, svart vinyl.

 

Sjekket pris nå, ble ikke så billig hvis man legger til frakt, mva og andre utgifter (antar CM distro ikke skriver lavere verdi på pakkene?).

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til jeg får hørt Vemod-skiva. Den låta jeg har hørt var utrolig bra, så dette har jeg troa på.

 

Et annet album jeg ser frem til på slutten av året er Make a Change... Kill Yourself - Fri. Jeg er veldig glad i bandets to første album, så dette har jeg troa på. Ligger noen sampler ute på nettet og.

 

356906.jpg

 

 

Januar blir nok en grei måned og. Gruesome Stuff Relish slipper ei ny skive som jeg regner med blir reint gull, og ellers kommer jo Fen, Cult of Luna, Goreshack og Koldbrann med nye skiver da. Litt skeptisk til Koldbrann, siden jeg ikke falt for låta som allerede er sluppet. Men det kan jo bli fett uansett. Er spent!

 

354783.jpg

 

Kan fort bli et av 2013s beste album, med tanke på kvaliteten på det de har gitt ut til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...