Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjæ, om det er black metal kan vel diskuteres. Spiller uansett lite rolle, musikken er fet og jeg kopierte kun det bandet selv har skrevet på bandcampen. Regnet med at fler her inne finner bandet interessant enn i noen av de andre musikktrådene.

 

Passende at du postet Darkthrone, kommer nytt album i Februar. The Underground Resistance.

Lenke til kommentar

Om man skal være så forbanna trangsynt og kun worshippe 90's black metal blir det fort litt kjedelig etter min mening. Black metallen har utviklet seg enormt og det spilles masse forskjellige type black metal anno 2012. Ville vært ultrakjipt om alt som blir laget skal høres ut som Darkthrine, Immortal, Mayhem osv. Men så har vi disse old school folka som mener at black metalen døde på 90 tallet.

Lenke til kommentar

Det finnes vel strengt tatt heller veldig mange som sier de spiller svartmetall uten egentlig å gjøre det. Greit nok for min del, da jeg sjelden hører på slikt lenger uansett, men det er nå ok å holde sjangrene såpass avgrenset at det er mulig å høre hva som er hva. Igjen, at et band påstår de er innenfor en sjanger betyr ikke nødvendigvis at de er det.

Selv har jeg alltid foretrukket mer melodisk svartmetall, har aldri vært spesielt glad i band som Darkthrone. Panzerfaust er riktignok jævlig bra, men resten har aldri truffet meg helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...