Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Shaw er jo ikke ute etter Chuck, han skal bare ha hevn for tapet av sin kjære nydelige kone. Men får satse på at Pappa Chuck lager intersect 3.0 og vips går alt iorden.

"Intersect 2,0 BETA. You might experience some problems like overheating.. or insanity for that matter."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shaw er jo ikke ute etter Chuck, han skal bare ha hevn for tapet av sin kjære nydelige kone. Men får satse på at Pappa Chuck lager intersect 3.0 og vips går alt iorden.

 

För jeg kommer med mine teorier/spekulasjoner mâ jeg si at jeg har vaert Chuck-Fan siden förste episode, og har hengt pâ de amerikanske Chuck forumene(NBC sine), og jeg er nok gaanske bortskjemt med over-analysering av promoer og div andre spoilers.

Og jeg har 3 preview klipp fra 2timers finalen, setter de i spoiler, selv om de ikke avslörer store greiene.

 

 

En teori som ble lansert pâ NBC sine forum er:

Shaw vil drepe/skade hardt enten Chuck eller Sarah, for at den ene skal föle smerten Shaw fölte da kona hans ble drept.

 

Er jo sannsynlig nok, og Shaw vil vel ha hevn pâ Chuck for et visst uhell i Paris.

 

Jeg er gaaaanske sikker pâ at Shaw stjeler PapaB's Governor(Slutten av 17.Mai episoden for de som lurer igjen), og at Chuck gâr pâ jakt for â skaffe den tilbake til seg selv/sin far.

 

Og for de som har sett promoen, her kommer enda en runde i spoiler siden jeg ikke vil spoile episoden som mer eller mindre er â fâ tak i om ca 24 timer.

 

Siden BuyMore blir rigget med eksplosiver av Shaw/Ring, hadde det vaert noe utrolig morsomt hvis Big Mike kommer bak Shaw og skriker "NO ONE BLOWS UP MY STORE!" (Referanse til Chuck Vs The Nemensis, Big Mike takler det han tror er en tyv, er egentlig en höytstâende Fulcrum guy.)

 

 

Og btw, jeg er selv-erklaert shipper(for de som ikke vet hva det betyr, Wiki/Google will help ;) )

Lenke til kommentar

Og litt til, jeg har tro pâ at uten Pappa B sin Governor, sâ kommer Shaw mer eller mindre til â fritere hjernen sin, han har jo gâtt gal allerede :new_woot: Og det er fint, for jeg har hatet Shaw siden förste gang jeg sâ han!(Nâr jeg snakket med en venn som ogsâ ser pâ Chuck sa jeg etter Operation Awesome, förste episode med han, Shaw kommer til â ta Sarah og ödelegge noe heftig for Chuck, jeg bare vet det! Ogsâ hadde jeg rett alikevel! :!: )

Lenke til kommentar

 

Jeg föler meg veldig sikker pâ at det er Pappa B som dör, med mindre Shaw eller BuyMore teller :p

 

 

Sââ, noen som gleder seg til â kunne se episoden i morgen tidlig da :p? Er heldig nok til â ha sen skolestart, sâ rekker â se det hjemme tidlig pâ morgenen :)

Lenke til kommentar

Der var jeg ferdig med den første delen av sesongavslutningen, og nå kommer det massive spoilere. Ikke klag, for epsioden har gått i USA... og om du leser det,så er det din egen feil.

 

Fy faen, jeg sitter her med skjelvinger,frysinger og alt som er. Dette er på nivå med sesongavslutningen på sesong 2, og jeg trodde at jeg aldri skulle se noe så awesome igjen. Shaw er faen meg et geni, han klarer å inflintere CIA i så stor grad at han får general Beckman arrestert. For en genial bad guy! Videre er det helt utrolig at navnet på episoden lurte meg såpass, jeg trodde dette var noen reklamebaserte greier. Subways er jo hovedsponsor for Chuck. Neida, det er en inngang til to hemelige baser. Faren til Chuck blir jo skutt i den ene av disse, og fy faen for en scene. Chuck på sitt aller beste. Kommentarer om episode 2 kommer om 45 min, nå er det faen meg mer Chuck. Dette er genialt. G-E-N-I-A-L-T

 

Episode 2 var enda bedre, og Intersect-fighten var noe av det mest geniale jeg har sett innen slåsskamper. Jeffster + Chuck vs Shaw kan ikke sies å være noe annet enn simpelheten fantastisk. Og fuckings Buymore ble sprengt! Sprengt! Jeg aner ikke hva de skal gjøre nå, men det der er noe av det sykeste Chuck har funnet på. Jeg digger at Jeffster er etterlyst som hovedmistenkte for spreningen, jeg håper de tar det helt ut i neste sesong.Jeffster på rømmen i Mexico :wee:. Utviklingen med moren til Chuck, og alle de andre organsisasjonene kan bli sikkelig spennende.

 

Sesong 3 har virkelig hatt sine øyeblikk, og jeg tror at serieskaperene kan opprettholde dette i minst 12 episoder til. Dette er den beste serien noensinne, og jeg gleder meg som faen til sesong 4 nå. Det kan ikke bli bedre enn Chuck :D

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Mulighetene for S4 er jo enorme nå, de kan bestemme om moren til Chuck skal være baddie eller god, og de kan bestemme om Chuck, Sarah, Casey og Morgan skal være i CIA eller om de skal drive sin egen opperasjon og fortsette der Orion slapp.

Vel, de har jo igrunn allerede gjort henne til en god person, i og med at faren til Chuck sa han hadde gjort alt det han gjorde for henne. Gidder ikke noe mer Prison Break dilemma med en slem mor (Som gjorde det for guttene sine, bla bla bla).

 

Uansett, veldig bra sesongavsluttning.

Lenke til kommentar

Ai ai ai da fikk jeg sett avslutningen. To fantastiske episoder og en åpning for sesong 4 som virker veldig lovende. Lurer på hvordan avslutningen hadde gått om de ikke fikk en sesong til. Tipper denne episoden hadde en alternativ slutt siden den løste opp så godt som alle tråder.

Ble dog overrasket over at den fikk en ny sesong med de heller dårlige ratingene denne sesongen, men ser allerede frem til høsten.

Er veldig spent på hvordan Jeffster klarer seg på rømmen fra lovens lange arm. Det lukter katastrofe lang vei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...