Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

må si meg enig i at det var en bra episode, fin vri ang videreføring av slutten på forrige episode :)

 

 

enten shaw, eller faren til chuck. det er hvis han kommer tilbake, noe jeg tror kommer til å skje siden ellie sa at hun hadde en måte hun kunne kontakte faren på, og siden han fake CIA agenten sa at de var nødt til å komme i kontakt med han for å kunne få han i sikkerhet. tipper det hele ender med at faren ofrer seg for at chuck skal leve eller noe. evnt så får chuck en ny versjon av intersect slik at han slipper de marerittene

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må si meg enig i at det var en bra episode, fin vri ang videreføring av slutten på forrige episode :)

 

 

enten shaw, eller faren til chuck. det er hvis han kommer tilbake, noe jeg tror kommer til å skje siden ellie sa at hun hadde en måte hun kunne kontakte faren på, og siden han fake CIA agenten sa at de var nødt til å komme i kontakt med han for å kunne få han i sikkerhet. tipper det hele ender med at faren ofrer seg for at chuck skal leve eller noe. evnt så får chuck en ny versjon av intersect slik at han slipper de marerittene

 

 

Ja, der sa du noe, det er sikkert faren til chuck

 

Lenke til kommentar

Har egentlig ligget i kortene de siste ukene. Etter at NBC ikke valgte eller ikke kunne kjøpe opp 24 fikk på en måte Chuck og Heroes en ny sjanse. Jeg tror neppe Chuck, og muligens Heroes hadde overlevd hvis NBC hadde klart å funnet nok cash og god nok kontrakt for å få rettighetene til ny sesong av 24.

Lenke til kommentar

Har egentlig ligget i kortene de siste ukene. Etter at NBC ikke valgte eller ikke kunne kjøpe opp 24 fikk på en måte Chuck og Heroes en ny sjanse. Jeg tror neppe Chuck, og muligens Heroes hadde overlevd hvis NBC hadde klart å funnet nok cash og god nok kontrakt for å få rettighetene til ny sesong av 24.

 

Ja det har ligget veldigt i kortene, etter ein haug med rykter har det vært forventet. Og med so dårlige ratings som chuck har hatt, hadde det nok ikkje klart seg i mangen andre nettverk, men situasjonen til NBC er ganske dårlig no.

 

No håper eg dei tar og har Undercover og Chuck på samme kveld. Trur det hadde vært ein bra taktikk av NBC

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Ja, hadde vært god taktikk å flyttet Heroes til fredag istede egentlig. Å hatt Chuck og Undercovers samme dag. NBC har ikke hatt en eneste "stor-serie" på fredager som har noe særlig fanbase på flere år. Det eneste de har å sloss mot er jo Medium(som "ingen" ser på) og Kitchen Nightmares.

Lenke til kommentar

Ja, hadde vært god taktikk å flyttet Heroes til fredag istede egentlig. Å hatt Chuck og Undercovers samme dag. NBC har ikke hatt en eneste "stor-serie" på fredager som har noe særlig fanbase på flere år. Det eneste de har å sloss mot er jo Medium(som "ingen" ser på) og Kitchen Nightmares.

 

ja, chuck har veldi konkuranse, men eg trur ikkje NBC har noke annet show som kunne tatt opp kampen mot dei andre programa på Mandager. Men Chuck og undercover på mandager. Trur ikkje NBC kunne gjort deet noke bedre på mandager enn det.

Lenke til kommentar

For en slutt på episoden, for en slutt!

 

Shaw is back, med Intersect i hodet. Hot damn, dette skal bli bra. Vi snakker om Intersect fight, og bare tanken på dette gir meg vann i munnen. Ellie er kidnappet av The Ring også, så dette bygger seg opp noe så jævlig.

 

Jeg gleder meg som en unge til sesongavslutningen, for dette kan kanskje toppe sesong 2 sin. Det hadde virkelig vært noe for seg selv.Ellers så var dagens episode helt grei, likte spesielt å se Jeffster og Big Mike på plass igjen. Gi meg sesongavslutning nå!

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Du.. Spoiler skal faktisk plasseres i en spoiler tag. Do it. Hvor finner du den btw? Episode 17?

Jesus, dere folk blir aldri fornøyde. Jeg har vært på forumet i fire år nå, og vet hvordan ting fungerer. Grunnen til at jeg satte det opp slik er at noen ganger så er det herk med spoilertagen, pluss at jeg syns posten ser bedre ut slik.

 

Sender deg link til episoden via melding. Noen flere som vil ha?

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Så egentlig kan jeg drite i spoiler fra klokka tre om natta elns. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med spoilere i denne tråden, folk maser uansett hva jeg gjør. Jeg setter opp en advarsel hvis jeg er førstemann i tråden, ellers blir det som det blir. Jeg gidder ikke å oppfylle alles ønsker. Nok om dette nå.

 

Tror dere Shaw får Intersect 2.0 i hodet nå eller er det den orginale? Jeg tviler på Chucks evner til å ta seg av en Shaw med Intersect 2.0 i hodet. Vi så jo hvordan det gikk i Paris, under knivfighten.

Lenke til kommentar

Så egentlig kan jeg drite i spoiler fra klokka tre om natta elns. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med spoilere i denne tråden, folk maser uansett hva jeg gjør. Jeg setter opp en advarsel hvis jeg er førstemann i tråden, ellers blir det som det blir. Jeg gidder ikke å oppfylle alles ønsker. Nok om dette nå.

 

Tror dere Shaw får Intersect 2.0 i hodet nå eller er det den orginale? Jeg tviler på Chucks evner til å ta seg av en Shaw med Intersect 2.0 i hodet. Vi så jo hvordan det gikk i Paris, under knivfighten.

Ja, du kan droppe det etter 3.

 

Uansett, det er jo Ring prototypen som han har fått nå, og det er sikkert noen rester fra 2.0 der!

Lenke til kommentar

Du.. Spoiler skal faktisk plasseres i en spoiler tag. Do it. Hvor finner du den btw? Episode 17?

Jesus, dere folk blir aldri fornøyde. Jeg har vært på forumet i fire år nå, og vet hvordan ting fungerer. Grunnen til at jeg satte det opp slik er at noen ganger så er det herk med spoilertagen, pluss at jeg syns posten ser bedre ut slik.

 

Sender deg link til episoden via melding. Noen flere som vil ha?

Gief. Har sett episoden men gjerne gi meg link. Jeg ser fra FreeProjectTv.com og liker det ikke fordi jeg ikke hjelper Chuck serien i det hele tatt.. også pga crappy kvalitet x]

 

Likte forresten denne episoden veldig godt!

 

Ble også veldig glad da jeg så at det kommer en ny sesong :D

 

Var kjekt å se Shaw igjen! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...