Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er den jeg mener ja, takk. Må finne denne som mp3 :)

 

Du kan jo skrive forslag til Cden hans, trur ikkje den er som mp3 noken plass.

men viss du berre vil ha den på 50 sekunder kan du sikkert bruke eit program som kan laste ner fra Youtube og gjer om til mp3.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Er den jeg mener ja, takk. Må finne denne som mp3 :)

 

Du kan jo skrive forslag til Cden hans, trur ikkje den er som mp3 noken plass.

men viss du berre vil ha den på 50 sekunder kan du sikkert bruke eit program som kan laste ner fra Youtube og gjer om til mp3.

 

Jaja, men da blir det verdens mest elendige kvalitet ;)

Lenke til kommentar

Jeffster må nesten være det beste bandet som har kommet ut av en av tv-serie siden Blues Brothers. Synes bare cover-musikken dems er veldig underholdne, og samtidig stjeler ikke for mye fra orginalene. De gjør det veldig sitt eget. Hadde lett kjøpt et album eller en EP med Jeffster, selv om albumet hadde innholdt 60% med dårlige låter fordi de prosentene vi har hørt til nå liker jeg. Reaksjonene på de andre karakterne er også veldig morsomme. Spesielt når Awsome prøver å få Sarah overtalt til å bruke dem i bryllupet, og reaksjonen til Casey når han ser og hører dem.

 

Begynner også å like Casey veldig nå. Jeg vil nok si at han er favorittkaraktern min nå. Samt Awsome og Chuck. Siste episode var grei, var en av de episodene som klarte godt mellom action og forholdet til Sarah og Chuck.

Lenke til kommentar

Jeffster må nesten være det beste bandet som har kommet ut av en av tv-serie siden Blues Brothers. Synes bare cover-musikken dems er veldig underholdne, og samtidig stjeler ikke for mye fra orginalene. De gjør det veldig sitt eget. Hadde lett kjøpt et album eller en EP med Jeffster, selv om albumet hadde innholdt 60% med dårlige låter fordi de prosentene vi har hørt til nå liker jeg. Reaksjonene på de andre karakterne er også veldig morsomme. Spesielt når Awsome prøver å få Sarah overtalt til å bruke dem i bryllupet, og reaksjonen til Casey når han ser og hører dem.

 

Begynner også å like Casey veldig nå. Jeg vil nok si at han er favorittkaraktern min nå. Samt Awsome og Chuck. Siste episode var grei, var en av de episodene som klarte godt mellom action og forholdet til Sarah og Chuck.

 

Chuck Vs The Beard: Jeffster synger Fortunate Son av Creedence = WIN

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Spennende tvist med The Ring på slutten, akkurat i det Ellie kjørte og han snudde seg, og han hadde det lure blikket, tenkte jeg "The Ring?!" og så tok han opp telefonen. Hadde ingen anelse før det, men fikk bare et lite hunch.

Uansett en nokså god episode, har sett bedre, men den var helt grei. Har vært et par som ikke har vært fullt så gode også.

Lenke til kommentar

Bra episode i dag, og det som skjer med Chuck/drømmene og Intersecten begynner å skremme meg. Ser ut til at det virkelig skal rable for Chuck, og utviklingen serien viser nå er svært lovende for sesongavslutningen. Ellie og Ring-agenten ser ut til å være i stand til å lage mye rot, og det er blitt sagt

at en av hovedpersonene dør i sesongavslutningen

så jeg begynner å få litt noia her. Herlig at Morgan viser utvikling, og sier nei til Anna. Sesongavslutningen kommer til å bli spennende, og hvis den blir like bra som slutten på sesong 2 så kan jeg dø som en lykkelig mann :p.

Lenke til kommentar

Herlig tvist med drømmene til Chuck!

Syns dog det blir litt teit hvis godeste Shaw kommer tilbake, så jo ut som han døde ganske fort på broen i Paris.

 

 

men hvis det faktisk er Shaw som kommer regner jeg med at han dør. Hvis ikke tror jeg kanskje at enten Ellie eller Awesome dør, muligens Casey.

 

 

Men en veldig bra episode, likte den godt. En av de bedre i sesongen.

Lenke til kommentar

Du får uansett ikke sett før 18mai uansett, ingen fare.

 

Trur dei annonerser det tidligt i USA, so me får kanskje vite det på mandag kveld, dei skal jo sei det før episoden blir sendt på kvelden.

 

Herlig tvist med drømmene til Chuck!

Syns dog det blir litt teit hvis godeste Shaw kommer tilbake, så jo ut som han døde ganske fort på broen i Paris.

 

 

men hvis det faktisk er Shaw som kommer regner jeg med at han dør. Hvis ikke tror jeg kanskje at enten Ellie eller Awesome dør, muligens Casey.

 

 

Men en veldig bra episode, likte den godt. En av de bedre i sesongen.

 

Casey trur eg ikkje, da får dei mangen sinte fans.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...