Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi så ham ta et par skudd i brystet, og Zach sier selv at endelig er Chuck og Sarah sammen og Shaw ute av bildet med to skudd på brystet. For meg høres det ut som han er over og ut, ser ikke helt forbindelsen din. I følge Zach er det fortsatt mye action og moro i resten av sesongen da :)

 

Var bare det lille smilet han lurte av seg når han sa det :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heroes kan dø, Chuck vil jeg heller se videre.

Støtter den! Heroes ble bare dårlig etter Season 2.

 

Men selv om Season 3 og 4 ble katastrofe kan det hende at de kan lage en god Season 5.. Hvis det blir, håper jeg det blir bra i alle fall.

 

Forstår virkelig ikke hvordan Chuck kan ha så få seere.. Greit nok, House er vel hakket over men det finnes da mange serier som er veldig mye verre!

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er jo ikke bare House som går samtidig som Chuck går. How I Met Your Mother og Dancing with the Stars går også da og strengt tatt har Chuck en forferdelig dag og tidspunkt å gå på med tanke på at det er "relativt" nytt og ikke greier å tiltrekke nok i det tidsspekteret som det går i. Synes NBC burde flytte når Chuck går i grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ser at jeg har sisteposten, men care i grunn. Bumper på grunn av den nye episoden nå. Herlig fred. Chuck blir bare mer og mer fantastisk. Chuck og Sarah endelig sammen, Morgan og Casey på samme team og alt i mellom. Aaaah, kommer til å bli fantastisk fremover. Om det ikke blir en sesong 4 er det ett tap for hele menneskeheten :(

Lenke til kommentar

Trodde ikke episodene kunne bli bedre enn Vs the other guy, men faen heller dette var enormt. Når til og med Beckman er med så kan de liksom slippe det litt løs og faktisk være sammen også. Gleder meg vilt til de siste 5 som ikke kan komme fort nok!

 

Herlig at Chuck tydligvis kan flashe på kommando nå som er han sammen med Sarah også. Gjør ting enda bedre.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Forrige episode var Chuck på sitt beste for meg, sammen med avslutningen på sesong 2. Denne ukas episode scorte jækla høyt den også, men ble litt klissete noen steder. Dog så må jeg påpeke på at slossescenene til Chuck og Sarah var geniale, sammen funka de to bedre enn Sarah og Bryce. Jeg er imponert :wee: Jeffster var annerledes i dag, men jeg synes det passet perfekt inn. Morgan og Casey sammen kan bli morsomt, og han eks-terroristen var morsom å se på i terapeut rollen.

 

Alt i alt så er jeg mer enn fornøyd med dagens episode, og Chuck er en serie som egentlig aldri har sviktet meg. Det er også deilig at Chuck er tilbake, uten flere pauser. Nå er jeg også i gang med russetida, og eksamener etter det så ventetiden vil bli kort for min del :D.5 episoder igjen, nå satser jeg på at seertallene ordner seg... og vi får en sesong 4. Denne serien fortjener det virkelig.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...