Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp sett hele sesong 1 og det gikk fort gitt, ses. 3 kommer forhåpentligvis i norske butikker senere i høst? Fantastisk serie som virkelig tar av når Bryce dukker opp og Yvonne blir mer involvert.

 

Sesong 3 kommer på amazon 7.september. Tar vell ikke lange tiden før den kommer til Norge etter det.

 

 

Akkurat ja, tror 10 eller 11. oktober er nevnt for UK så da vil det vel nærme seg for våre trakter også.

Lenke til kommentar

Nå er også Robert Englund bekreftet til sesong 4 i en episode. Sammen med skuespillere som Linda Hamilton, Timothy Dalton, Eric Roberts, Steve Austin, Lou Ferrigno, Olivia Munn, Nicole Richie, Old Spice-mannen, og Dolph Lundgren o.s.v.

 

Castingen er virkelig bra denne sesongen.

 

Castingen er veldi bra denne sesongen, håper det kan få opp ratingen.

Lenke til kommentar

13 episoder. Ånei, en serie som har sliti med seertall på NBC får ikke akkurat fornyet 2 sesonger om gangen. Det er jo åpenbart. Serien er bare fornyet til sesong 4 nå.

 

Nå har nye webserien rundt Jeff og Lester som er historien dems mellom sesong 3 og sesong 4 starta.

 

Her er første episode:

 

http://www.youtube.com/watch?v=pmkHER0nzYI

 

Halo :D

Endret av Empire of Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis jeg har forstått det riktig så kan det i tillegg til de 13 episodene lages 9 flere denne sesongen, hvis seertallene økes og NBC ikke har lagt andre planer. Dommen vil trolig falle i oktober eller november.

Noen mener at kjente gjesteskuespillere er den eneste muligheten man i dette stadiet har for å kunne trekke flere seere. Blir forøvrig en kontrast til første sesong, der det nesten bare er ukjente fjes.

Lenke til kommentar

Webserien skal bli sendt en gang i uka før sesongstarten som var rundt den 22 eller 23 denne månden.

 

Ja, stemmer crowscout. Men da må seertallene være gode nok for dette allerede de 3-4 første episodene, så det blir bare å vente. Episodene blir uansett ikke sendt før tidligst mars vil jeg tro hvis serien får tildelt flere episoder denne sesongen.

Lenke til kommentar

Begynte å se på Chuck fra starten den 1. september, og jeg har nå nettopp sett episode 15 i tredje sesong. Jeg er helt forelsket. Forelsket i Sarah, i Chuck, i Morgan, Casey, Capt'n Awesome og hele serien. Jeg har bare tre episoder igjen, og jeg sliter virkelig med å se færre enn tre episoder daglig. Hvordan jeg skal overleve med å vente i ukesvis mellom hver eneste episode vet jeg ikke, og nå er det 1,5 uke til neste sesong starter også. Fantastisk serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...